Men noen som har forslag til ka man kan gi til en gutt i dåpsgave når man skal vere fadder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes mange fine gaver hos gull- og sølvsmeder. Sparebøsser, "mitt første hårlokk"- og "min første tann"-bokser, sølvbestikk, smykker, fat som graveres inn fødselsdato, vekt, lengde og navn, etc. Hvis du har litt tid på deg er det mange fine veggheng som kan broderes med fødselsdato, vekt, lengde, dåpsdato og navn på. Kanskje gavekort fra fotograf? Er det folk som kommer til å benytte seg av bunad i senere tid er utstyr og sølv til dette fint å få. Bøker med sanger eller eventyr. Åpne en sparekonto hvis du er i nær slekt og benytte deg av denne opp gjennom bursdager og jul, den kan fort bli stor til gutten blir 18 Et morsomt middags"service" med tallerken, gaffel/skje og kopp. Er de friluftsmennesker setter de nok pris på gode skinn, som f.eks. reinskinn eller saueskinn. En fin kniv til senere opplæring og bruk (eller kanskje til å sette i bunad eller drakt).
Jeg er fan av de tradisjonelle sang- og eventyrbøkene.
Sniker fra juni Vi fikk en kjempefint vogn teppe til minste her. Med navn,fødsels og dåpsdato.