Litt utblåsning

Jeg sitter på moben så får ikke markert, men jeg ser den. Og tydeligvis flere inne på fs med meg :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg greier ikke å se, desverre :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ser ingenting, men kanskje du kan ta en ny test etter påske for eksempel. Til de som sier de tror de ser noe, så er det rett og slett å gi falske forhåpninger. Dårlig gjort.
 
Ser ingenting, men kanskje du kan ta en ny test etter påske for eksempel. Til de som sier de tror de ser noe, så er det rett og slett å gi falske forhåpninger. Dårlig gjort.

Du kan jo ikke bestemme over øynene til andre,bare fordi du mener du ikke ser.
Og det er ingen som bevist med vilje gir andre håpefulle jenter falske forhåpninger.
Syns du må tenke før du spytter ut dine ord

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Men du må jo se at testene ikke ser lovende ut? Uansett hvor mye jeg studerer , forstørret og vil se en strek til for hennes skyld, så er den helt blenda hvit :-( så syntes det er rart at noen liksom ser en strek på samme bilder.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Ser ingenting på dagens bilder :(
 
Men du må jo se at testene ikke ser lovende ut? Uansett hvor mye jeg studerer , forstørret og vil se en strek til for hennes skyld, så er den helt blenda hvit :-( så syntes det er rart at noen liksom ser en strek på samme bilder.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Var denne 'du' til meg ?

Isåfall,så er det flere som synes det kanskje kan være noe der.hun har postet bildene på andre forum også .
Folk må jo få lov å si meningen sin uten at andre som er uenige skal si noe om hva andre ser eller skal se.
Syns dette blir for teit altså.


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
uff ikkje kjekt å gå slik :-/
rådet må være å slappe av :-) men eg vet hvor vanskelig det er. sist prøva vi 12 mnd før jenta vår satt.. eg klarte å utsette mensen hele 74 dager ene gangen! var så redd og stressa for å gå på do for at mensen var der.. hadde masse symptomer som eg trudde var gravid.. tok test og mensen var der 2 timer senere.. for da slappa kroppen av.. så "slutta" vi å prøve og da satt ho :-p
men mensen din kommer ikke? eg har ikke fått lest det andre innlegget ditt ennå så kjenner ikke hele historia :-/ men håper du får svar på legetimen og skulle du få negativ test der og så kanskje du burde ta deg en ultralyd?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke fått menstruasjon etter fødsel :) skal ta ul 1 mnd før prøving bare for å se. Mormoren min sa at ryggen min kan ha noe å si. Er skjev i korsryggen og helt øm i ryggen. Hun har vært like dårlig uten om å kaste opp. Stoppet opp å kaste opp og fått veldig mage smerter jeg gråter av :( leit å lese om din prøving :(

Ønsker oss sommerbarn 2015 ♡
 
Back
Topp