Litt utblåsning

Bambien

Flørter med forumet
Som dere vet testet jeg negativt på mandag. Har siden da forsatt kastet opp og vært kvalm. Idag er jeg så hormonell og klikket på meg selv stad. Skal til legen 28 for å sjekke meg. Jeg har 100 tanker om dagen :eek: vil jo ikke ha symptomer på at jeg er gravid når jeg ikke er det i følge testen :'( hva er deres råd til meg? <3 er ikke gøy å ha det sånn og mase ned kjæresten min som jeg føler jeg gjør :'(


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Svarer deg her og jeg :)

Blir lenge å vente det, får du ikke time før om du spør pent?

Eventuelt ta en ny test frem til du skal til legen f.eks :);)

Veldig kjipt å føle seg gravid men ikke få bekreftet det ene eller det andre ja..føler med deg :hug013
 
Er opptatt den dagen hun er der neste uke :/ skal på sykehuset. Typisk... skal ta en test i morgen kveld. Holde meg 12 timer som jeg gjorde med datteren min. Føler en lettelse å skrive det :) takk søta <3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg så på tv ei som ikke visste hun var gravid før hun skulle føde. Hun hadde tatt x-antall graviditetstester og alle hadde vært negative, så hun hadde slått seg til to med det (hun hadde egentlig fått beskjed om at hun ikke kunne bære frem et barn etter en bilulykke, så de anså det som farlig av henne å bli gravid).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg så på tv ei som ikke visste hun var gravid før hun skulle føde. Hun hadde tatt x-antall graviditetstester og alle hadde vært negative, så hun hadde slått seg til to med det (hun hadde egentlig fått beskjed om at hun ikke kunne bære frem et barn etter en bilulykke, så de anså det som farlig av henne å bli gravid).


Sent from my iPhone using BV Forum
Såpass ja :) med datteren min testet jeg positivt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tar en test idag :) tisser bare ikke på 6 timer. Så blir å ta testen rett før jeg legger meg for natta :eek::eek:

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så spennende! :D Gleder meg til oppdatering! :D
 
Kommer til å legge ut ett innlegg om det. Men etter det kommer jeg til å bruke tid på familien min <3 vært mye fokus på dette og mye følelser. Men er formen samme må jeg bare teste meg på nytt om 3 dager også ta legetimen føler jeg

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
hadde bare tatt det helt med ro jeg. stress hjelper lite :) jeg var dårlig i 1pp,og sikker på at jeg var gravid, men bare neg tester, mensen kom såvidt 10 dager på overtid, men forsvant like kjapt..så vet ikke hva det var. i pp2 stresset jeg ikke,med verken prøving eller testing,da satt den.
 
Stresser ikke med å bli gravid :) skjer når det skjer :) blir aktive prøvere i september

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Da var det ikke meningen at nummer 2 skulle komme og er nok syk på ett vis. Ammer jo ofte og om natta. Nå tar jeg en pause herfra og nyter tiden med datteren min <3 klemmer hun ekstra og legger meg. Masse lykke til dere andre. Vi får se hva som skjer. Stresser ikke :) bare koser oss :) vi blir aktive prøvere fra september rundt der så dette er bare tilfeldig men veldig ønsket om det hadde skjedd og om det skjer før <3 god natt! Tok denne testen bedre. Som den første og setter stor pris på datteren vi har nå <3
 

Vedlegg

  • 1397684699986.jpg
    1397684699986.jpg
    35,5 KB · Visninger: 65
  • 1397684765789.jpg
    1397684765789.jpg
    34,5 KB · Visninger: 64
Da var det ikke meningen at nummer 2 skulle komme og er nok syk på ett vis. Ammer jo ofte og om natta. Nå tar jeg en pause herfra og nyter tiden med datteren min <3 klemmer hun ekstra og legger meg. Masse lykke til dere andre. Vi får se hva som skjer. Stresser ikke :) bare koser oss :) vi blir aktive prøvere fra september rundt der så dette er bare tilfeldig men veldig ønsket om det hadde skjedd og om det skjer før <3 god natt! Tok denne testen bedre. Som den første og setter stor pris på datteren vi har nå <3
Er det ikke en strek der da? :eek:
 
Kan du ikke ta et nytt mer tydelig bilde bambien ? Kanskje det er noe der på den nederste der :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ser strek, men Usikker på om det er skygge eller ikke.
 
Jeg er litt usikker på om det er strek eller flekk, men noe er det der... Tror vi må ha nytt bilde! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nye bilder. Testen tørket ut

Ønsker oss sommerbarn 2015 ♡
 

Vedlegg

  • 1397744684921.jpg
    1397744684921.jpg
    23,4 KB · Visninger: 48
  • 1397744698291.jpg
    1397744698291.jpg
    18,2 KB · Visninger: 44
Back
Topp