Litt usikker :S

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Jeg har fått 5 positive tester nå og er 6 dager over IKM, men testene er og forblir svake.. Noen som har opplevd dette? De blir ikke sterkere :/ Er dette kjemisk?
Kjenner jeg er litt redd for at dette ikke skal gå bra :(
 
Har dessverre ikke bilde, men test streken er svært svak :/ Kan det være at jeg produserer sakte? Har jo ingen blødninger..
 
Jeg er ingen ekspert, men i mine tilfeller har streken blitt sterkere iallefall annenhver dag i starten.
Krysser fingrene for at det bare går litt treigt i starten:)
 
Mine ble aldri helt sterke faktisk.. Dette var med nr 1 da..
 
Kjemisk?? Hva vil det si?

Det vil si at befruktet egg akkurat har klart å feste seg sånn at hcg-nivået stiger, men at det deretter går til grunne. Derfor mange ikke merker at de har vært gravide et øyeblikk, for mensen kommer..
 
Det vil si at befruktet egg akkurat har klart å feste seg sånn at hcg-nivået stiger, men at det deretter går til grunne. Derfor mange ikke merker at de har vært gravide et øyeblikk, for mensen kommer..

aha...
 
Har ingen erfaring men, burde du ikke fått mensen nå om det var kjemisk? Hvis du er 6 dager over ikm? Og streken blitt svakere?

Krysser fingrene for at hcg-nivået bare stiger litt sakte hos deg!
 
HCG skal doble seg hver 1.5-3. dag de første ukene - noen produserer raskt, andre litt tregere. Kan anbefale å ta en CB digital, sånn at du får et klart og tydelig svar, og så kontakte legen for blodprøver dersom du ikke får mensen i løpet av kort tid. Krysser fingrene for deg! :)
 
Mine var kjempe svake hele første uken og jeg var bekymret som deg, men så ventet jeg noen dager og da var billigtesten sterk og digitalen viste 2-3. Etter det har jeg sluttet å teste:) håper det samme skjer med deg:)
 
Håper det ordner seg :) I dag har kvalmen vært på besøk hvertfall og puppene er ømmere :) Tar en CB når jeg er hjemme fra ferie :)
 
Back
Topp