litt usikker her no...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Var hos legen i dag og hadde ny blodtrykkmåling grunnet høgt blodtrykk sist uke. I dag var blodtrykket helt fint, og legen mente det kanskje ikke var svangerskapsforgiftning likevel :) så bra :)
Men i urinen var det litt proteiner, og spor av blod... spor av blod kunne være tegn på enten urinveisinfeksjon, eller at ting rett og slett var på gang...

og en vet jo det at når legen sier at ting kanskje er på gang, da går en å kjenner etter alle tegn som går an...hehe. Men eg syns virkelig magen har oppført seg veldig annerledes i dag enn tidligere... Kjennes ut som eg får sånne små "tak" i magen ganske ofte, ikke vonde, men de er i hele magen liksom, både oppe og nede... og magen har vært omtrent konstant hard i hele dag...hmmm... er det kanskje rett og slett noe på gang????? Har samtidig masse ilinger i underlivet, og lillemor beveger seg ganske masse. Litt vanskelig av og til å kjenne forskjell på om det er kynnere eller om det bare er lillemor som beveger på seg...

no er eg veldig spent på om dette har tenkt å utvikle seg til noe, eller om det bare er eg som tuller og at det ikke er noe...hehe.

Eg er 40 uker i måro

Fult mulig at fødselen er rett rundt hjørne. Når man er så nærme termin, overanalyserer vi alle vel de minste tegn. Her er jeg 38+5 og fødsel er nesten det eneste jeg tenker på hele dagen og ikke minst natten nå.

Men er vel ikke lenge til nå uansett ;)

Nei no er det uansett ikke lenge til legen min mente at eg ikke burde få overtid, men spørs om de på sjukehuset er enige da. Det får eg svar på på fredag

Nei no er det uansett ikke lenge til legen min mente at eg ikke burde få overtid, men spørs om de på sjukehuset er enige da. Det får eg svar på på fredag
Her er og frykten for å gå overtid større enn frykten for å føde tilog med!

Viss de på sykehus er enig, blir du vel satt i gang iløpet av de neste dagene! Så spennende! Er det ditt første?

Dette er nr 2 sist hadde eg en fødsel på under 3 timer, så er spent på kossen denne blir... Er det din første??

Merket både sist og nå og kynnerne tar seg veldig opp nå på slutten, og som du beskriver er magen min også nesten alltid hard! Får sende fødestøv din vei. ;)

Blei ikke noe mer i natt, og har vært fin i dag... Så ho har nok ikke tenkt å komme ut med det første ser det ut til...

Back
Topp