Litt usikker her nå

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg kan ikke disse reglene med OS og la den andre forelderen sove over...
I går så fikk minstemannen min veldig høy feber og hadde TO anfall med feberkramper.
I dag har både jeg og han vært sengeliggende hele dagen.
Nå merker jeg at han begynner å få høy feber igjen, så han har fått en paracet.

I allefall, i går så ringe jeg eksen for å spørre om han kunne komme til meg tilfelle jeg måtte på legevakta med guttungen. Han kom og har sovet på sofaen i natt.
Vurderer å spørre om han kan komme i kveld etter jobb også, tilfelle han minste blir skikkelig syk igjen.
Noen som vet om sånt er "lov"?
Vil ikke gjøre noe som kan resultere i at jeg mister OS nemlig[8D]

Det er i utgangspunktet ikke lov at bf overnatter, men mulig de gjør unntak for slike ting?
Det er kanskje mer naturlig at han tar med seg barnet/a hjem til seg?

Han bor et stykke unna og jobber i bar, så han er ikke ferdig før på natta... Blir litt dumt å dra henne opp midt på natta

ORIGINAL: FancyPants

Det er i utgangspunktet ikke lov at bf overnatter, men mulig de gjør unntak for slike ting?
Det er kanskje mer naturlig at han tar med seg barnet/a hjem til seg?

De gjør unntak dersom det er mest hensiktsmessig for barnet at samværet skjer i hjemmet til den som har hovedomsorgen.

Jeg fikk tillatelse til å ha bf hos meg i 14 dager i strekk, men jeg var nyoperert...
eg snakka bare med de, og de lagde et notat på hvorfor..

så hvis jeg ringer i morgen å forklarer situasjonen så er det kanskje ok?
Syns det er så unødvendig å dra opp frøkna midt på natta for å ha henne med på legevakta.
Gikk greit i natt, men syns det var litt fint at han var her tilfelle jeg måtte dra.

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

så hvis jeg ringer i morgen å forklarer situasjonen så er det kanskje ok?
Syns det er så unødvendig å dra opp frøkna midt på natta for å ha henne med på legevakta.
Gikk greit i natt, men syns det var litt fint at han var her tilfelle jeg måtte dra.

Ja det vil jeg tro.. dette var i 2008 da...

Jeg tenker at de på nav vil himle med øynene og lure på hvorfor i all verden du spør om noe så selvsagt og logisk og riktig i forhold til situasjonen! [8D]

MEN jeg tror så absolutt at du skal ringe og spørre om så bare for å sette ting litt på spissen for de!

Synes ikke en skal føle seg som en kriminell når en har godt samarbeid som to foreldre og gjør det som er best for barnet. OM de skulle komme på besøk og sjekke deg ut av det blå akkurat nå aå ser de jo at han ligger på sofaen og kun har det han trenger for natten og ikke sko i gangen og klær i skittentøyskurven [8|]

Back
Topp