litt urolig

kobberø

Elsker forumet
etter å ha lest sjakkruta sine triste nyheter i dag[:(]

hvordan vet man at hcget synker??

hvis man har sa, blør man alltid da??

kjenner lite tegn på graviditet..føler de jeg har hatt går mer og mer bort[&:]

er så redd for å miste....

Det lurte jeg også på da jeg leste det...[&:]

hva slags tegn mener du? Jeg hadde lite tegn eller følelse sist i begynnelsen[:)] Det er nok normalt vil jeg tro[:)] ang måling vet jeg ikke[&:] blodpøve kanskje?

takk for hjelpen monica[:D]

jeg har egentlig hatt lite tegn hele veien, men føler nå at jeg er litt mindre trett,
brystene er nesten ikke ømme lenger og det er nesten ikke stikkninger i livmor lenger...

er litt bekymret for dette..men tenker at man må vel blø for at det skal være en SA??

uff, kobberø... det er ikke noe kjekt å gå å være bekymret for at ting skal skje... jeg skjønner veldig godt hvordan det er, for jeg og gjør det. Men så må jeg slutte og tenke på det.
Da jeg gikk med Luc var jeg aldri inne på liknende nettsider som dette, og jeg tenkte aldri over alle "farene" ved å gå gravid.

Men er du ordentlig bekymret tar du kontakt med legen din, for det er ingen som er tjent med at du stresser kroppen din opp[:D].

Dessuten er det ikke uvanlig at symptomer forsvinner litt, ihvertfall gjorde det det hos meg[;)]

tusen takk for svar lucmam[:)]

vet det ikke er lurt å gå å bekymre seg, føler jeg egentlig gjør det lite,
men noe dager tenker jeg ekstra på det[:'(]

men da hjelper det å ha kjekke gode april venner som støtter
en og får en til å føle seg straks bedre[;)]

tusen takk monica og lucmam

Dette er helt klart fordelen med et sånt forum[:D][:D]

Er godt å få litt støtte når dagene er tunge[;)], det merket jeg selv[:)]

Men da håper jeg at noe av bekymringene dine er borte, ihvertfall for nå[:)]

men det er di[:D]

nå skal jeg ut å gå tur å lufte tankene litt[:D]

ORIGINAL: Snorkefrøken

Det er lett å bli bekymret, ihvertfall når man har ventet lenge på det lille vidunderet. Ville bare si at med førstemann så hadde jeg litt symptomer rundt IKM så forsvant de og kom tilbake for fullt rundt uke syv. Da var jeg kvalm og trøtt frem til uke 14 [:-]

Så alt er nok i orden og hvis du klarer det så råder jeg deg til å nyte de symptomfriedagene så godt du kan [:)]

hehe, ja det er absolutt det jeg burde, angrer nok på det når kvalmen kommer[;)]hvis den kommer da...håper den holder seg laaangt borte[;)]

tusen takk for svar[:D]bare det at dere snakker om deres erfaringer
jhelper mye på og stresser meg mye ned[:D]

dere er herlige[:D]

Jeg var litt bekymret selv i helga fordi jeg plutselig sov ganske godt om natta igjen, puppene ble litt mindre ømme og jeg hadde ikke kvalme perioder. I dag har jeg vert småkvalm og trøtt store deler av dagen så rekner med symtomer kan komme og gå litt...

pst, er forresten heelt normalt at symptomene kommer og går[:D] enkelte har jo ingen symptomer.. ved mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer og merket ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 10 uker på vei...[;)]

ORIGINAL: R84

Jeg var litt bekymret selv i helga fordi jeg plutselig sov ganske godt om natta igjen, puppene ble litt mindre ømme og jeg hadde ikke kvalme perioder. I dag har jeg vert småkvalm og trøtt store deler av dagen så rekner med symtomer kan komme og gå litt...

jeg og begynte plutselig å sove godt om natta igjen, men nå
har jeg begynt å sove dårlig igjen[:'(]

så det stemmer nok med at de kommer og går[&:]

vi får bare slappe av å nyte tanken på at vi har baby på vei og at den skal være huleboer hos oss i flere mnd til, for det SKAL de[:D]

ORIGINAL: *sola*

gode tanker og lykkestøv til deg kobberø[:D]

tusen takk *sola* og det samme til deg[:)]

jeg må bare få sagt at jeg syns dere damer er sååå fantastiske[:D]

jeg er så glad for at jeg er her med dere og for at jeg skal
bli bedre kjent med dere[:)]

tuuuuuuuusen takk for alle svar, føler meg MYE bedre nå[:D][:D]

Forstår tankene dine veldig godt vennen, har det slik selv også.. [&o]
Var slik i forrige sv.skap også, selv om vi ikke hadde prøvd lenge da.
Denne gangen har jeg bestemt meg for å nyte at jeg er gravid istede [:)]
La oss nyte det sammen [:D]

Dette skal gå så fint kobberø, om 8-9 måneder har vi værdens fineste unger i armene våre

Klem til deg <3

Dette utviklet seg i grunn til en beroligende debatt, og det liker jeg. Virkelig mange flotte jenter her! [:)]

Føler selv jeg er i ferd med å miste symptomene.. Men er litt roligere nå! [:)] 

Jeg tror de fleste av oss går med denne skrekk-fylte tanken om å miste.. jeg tenker ofte på det.. prøver å la være, men ikke enkelt. Derfor er det så godt at vi er flere her inne og kan støtte hverandre og komme med gode ord [:)]

Er såå enige med dere, jenter, og dette er virkelig et godt forum[:D][:D]

Back
Topp