Litt urolig her!

mammantilPIA

Forelsket i forumet
I morges var det litt rødt på papiret, ingen ting etter det. Før nå var det litt rødt slim igjen...
Testet igjen nå og den er fremdeles positiv, kjenner jeg blir litt nervøs!
Forige svangerskap blødde jeg ikke i det hele tatt...
Noen som har vært borti dette?
Er mellom 4+2 og 4+5 er ikke helt sikker...

er veldig vanlig med litt småblødninger. Det du beskriver høres ikke ut for meg til noen grunn til å frykte noe. Min erfaring med blødninger begrenser seg til at jeg hadde 3 blødninger i varierende mengde rundt uke 4-5 i forrige svangerskap og det gikk fint! [:)]

så lenge det ikke er mye blod og det stopper så ville jeg ikke vært bekymra. Men hvis du begynner å blø mer så ville jeg tatt kontakt med lege. Ikke for å skremme deg men man har hcg i blodet en stund etter en eventuell sa, jeg fikk positive tester etter jeg begynte å blø.

ORIGINAL: ubeleilig

så lenge det ikke er mye blod og det stopper så ville jeg ikke vært bekymra. Men hvis du begynner å blø mer så ville jeg tatt kontakt med lege. Ikke for å skremme deg men man har hcg i blodet en stund etter en eventuell sa eventuelt.

Jeg hadde blødninger da jeg gikk gravid med snuppa og det hadde jeg i flere uker[:D] Det er veldig normalt 20 % har blødninger tidlig i svangerskapet. Men jeg fikk tidlig ultralyd på grunn av blødninger og det beroliget veldig da jeg fikk se et bankende hjerte. 

Tusen takk for flotte svar jenter!
Jeg henger fortsatt med[:)] Fikk snakket med jordmora mi i dag å hun sa at jeg ikke trengte bekymre meg så lenge jeg ikke får veldig vondt eller begynner å blø mer...
Skulle ringe legevakta om ting ble værre!?!(det er vel ikke så mye de får gjort da)
Om jeg fremdeles er gravid på tirsdag skulle jeg ringe å få komme inn på tidlig UL... Det hadde betrygget meg veldig å få sett et bankende hjerte!![8|]
Krysser fingre og tær for at alt er bra med den lille spira mi!!!

Så fint at du er beroliget, det er nok den beste medisinen... Og jeg tror og håper dette bare er en uskyldig blødning! Så dette skal du ta med ro[:)]

Jeg blødde som en foss tre ganger da jeg var ca 5-6 uker på vei. Blødningene varte i ca 2 timer før de stoppet helt igjen. I følge blodprøvene har det gått bra til nå[;)]

Blødde heller ikke noe forrige gang jeg var gravid, forresten...

Back
Topp