Litt trist...

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
...å ikke møte å glede seg over graviditeten i frykt for å miste igjen. Skulle ønske jeg kunne tillate meg å la det krible litt i magen og fryde meg over tanken på ny baby. Jeg klarer ikke skru på de følelsene i det hele tatt. Nå begynner jeg å nærme meg tiden hvor det begynte å skjøre seg sist (i september), og jeg er svimmel og kvalm hver gang jeg går på do og tror jeg skal få se rosa på papiret igjen. Lurer på hvor lang tid som må til før jeg tør å håpe. Er overbevist om at jeg bare er gravid for en kort stund, og føler jeg holder folk for narr når jeg forteller at jeg er gravid.

Som jeg gleder meg til første legetime på mandag. Vet ikke om jeg har mage til tidlig UL. Orker ikke synet av tom fostersekk en gang til
 
lykke til på mandag! Det kommer til å gå så fint! forstår veldig godt følelsen! Hva med å heller prøve å glemme at du er gravid, til du har vært hos legen? Kanskje et dårlig tips, men jeg har veldig liten erfaring med det å miste :(
 
Åh,så leit at du har det sånn... :( forhåpentligvis blir usikkerhet og frykt mindre og mindre etterhvert som tiden går... Mager trøst akkurat nå men...
 
Tusen takk. Jeg er sånn eh latent glad om jeg kan si det sånn. Jeg kjenner det ligger der, men våger ikke slippe det ut. Ja, jeg prøver å glemme litt at jeg er gravid, men jaggu er det det eneste jeg tenker på likevel :p

Jeg håper det blir bedre når/hvis jeg kommer forbi den tiden det skar seg sist.
 
Har det slik jeg også :(
 
Kjenner meg igjen etter sist svangerskap da jeg hadde mistet noen mnd før. Jeg blødde i tillegg i flere uker så roa meg ikke før blødningene slutta og ul i uke 12. Går også ig forventer blod på papiret når jeg er på do...ellers så tenker jeg ikke så mye på det. Har ikke så mye tid til det heller da jeg har fullt opp med to små :p

Håper du klarer å roe deg snart <3 ille å bekymre seg hele tiden :(

<3 har en liten augustspire <3
 
Jeg har fullt opp med hus, barn og jobb, så jeg burde klare å glemme det litt, men det gjør jeg jaggu ikke :p
 
Veit korleis du har det, Karolili. Frykten for å miste igjen er heilt grusom. Eg er nervøs kvar gong eg er på do, i frykt for at eg er begynt å blø.. Gler meg til eg kan glede meg over denne graviditeten. Krysser fingrane for oss :)
 
Takk. Krysser fingrene jeg også. Jeg tror egentlig det ikke er noe noen kan si eller gjøre som får denne frykten til å slippe. Man må vel bare ta tiden til hjelp antar jeg.
 
Huffda. Trist at du har det sånn. Håper du klarer å roe ned og kose deg med familien i julen. Så flyr nok tiden og du blir mer og mer trygg skal du se. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp