Litt trist.

*Amalie mi*

Gift med forumet
Vet ikke om noen av dere har fått med seg at det ble funnet en ung mann død i Trondheim igår. Han var bare 22 år og jeg visste veldig godt hvem han var [:(] Er så forferdlig trist! Og nå skal det være minnestund klokka 20, men har ikke barnevakt så får ikke kommet meg dit. Utrolig kjedelig [:(] Ingen fortjener å dø så ung..

Huff, det var kjempetriste nyheter - er så utrolig leit når så unge mennesker dør.

Helt grusomt [&o]
Vet du hva som skjedde?

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Helt grusomt [&o]
Vet du hva som skjedde?

Nei, ingen som vet enda. De fant ikke dødsårsak, men jeg har mine bange anelser om hva det kan være, men vil ikke skrive det for det er jo ikke sikkert det stemmer i det heletatt.

Det har jeg ikke fått med meg jeg,så utrolig trist:(:( også så trist at du ikke kommer deg dit:(
Håper de finner ut hva som har skjedd så det blir litt lettere for familien!!!!

ORIGINAL: *Amalie mi*

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Helt grusomt [&o]
Vet du hva som skjedde?

Nei, ingen som vet enda. De fant ikke dødsårsak, men jeg har mine bange anelser om hva det kan være, men vil ikke skrive det for det er jo ikke sikkert det stemmer i det heletatt.

Det skjønner jeg. Håper de finner ut hva som har skjedd. Er forferfelig når slike ting skjer [&o]

ORIGINAL: Snekka

Huff, det var kjempetriste nyheter - er så utrolig leit når så unge mennesker dør.

Signerer

ORIGINAL: Markus sin mamma

Det har jeg ikke fått med meg jeg,så utrolig trist:(:( også så trist at du ikke kommer deg dit:(
Håper de finner ut hva som har skjedd så det blir litt lettere for familien!!!!

Fikk en sms fra nate85 om at hun kunne komme å sitte barnevakt, så utrolig omtenksomt og snillt gjort av henne! Ble ikke så jeg dro likevel siden det ble litt i siste liten, men utrolig at noen er så snille å tilbyr det:)

Nate fortjener at alle får vite hvor god hun er!!! [:)]

Så tragisk [:(]

Det er grusomt![:(] Har vært en rekke tragiske hendelser i lille asker de siste årene. Mange jeg vet om el kjente som har gått bort...

Back
Topp