Litt trist

FruStina

Gift med forumet
at dette forumet bare ebber ut, 6 poster igjen her. Samtidig er vel det fordi de fleste av oss lever livet med familie og barn. Og mange av dere har nettopp fått en ny familie medlem eller er på vei med fler. Som selvsagt bare er positivt. Håper det er bra med dere alle sammen, og at dere har hatt en herlig april med bursdagsbarna våre

Jeg er så enig med deg.. kjempetrist.. jeg savner å være her inne.. heldigvis er Mai2010 forumet ett kjempekoselig forum men savner april 08..

Helt enig med dere. Vi hadde en utrolig fin tid her inne[:)]
Blir nesten litt vemodig jeg[:(]
Er innom og titter ofte om her er noen, men veldig sjelden det er noen aktivitet. Hører til på Juli10 nå, men er ikke det samme som å være her.

Min 2åring er blitt ei veldig aktiv jente som er høyt og lavt.
Kjenner det er ganske stritt og være gravid og måtte springe etter en liten propell[;)]

Håper dere alle har det bra og at vi kan bruke dette forumet litt i ny og ne[:D]

Vi får jo bare prøve å holde litt liv i det likevel [:D] Det er jo her en stund til. Forstår at dere blir mer aktive på termin forumene deres. Så heldige begge 2 [:)] Og mange har nok falt vekk herfra fordi det ble så stille, og veldig mange av dere har fått nye små gull eller bor på andre terminforumet slik som dere.

Dere må komme å oppdatere når det nye lille gullet deres er på plass, spesielt fortelle litt om hvordan april barna våres tar det.

Her er Anders i full rulle hver dag, finnes ikke redd for noe i verden. Men er samtidig en skikkelig kosegutt, noe vi nyter max. Forstår du blir litt sliten Majemor, med den aktiviteten barna våre har når du samtidig er 31 uker, men god trening da [;)]

ORIGINAL: Vips *med to små*

titt titt [:)]
her var ikke mange postene igjen nei.
vi fikk nr 2 i nov 2009, så her er det full rulle hver dag.

regner med du kanskje har fødd nå Mummimamma84
i så fall sender jeg mange gratulasjoner til deg og dine.
[:D]

Gratulerer til deg !!!! Forstår det er full rulle.
Og grattis til Mummimamma84 !!!!

dytt dytt

Savner også alle her inne. Vemodig hver gang jeg går inn å titer og ingen poster. Men nå var dte jo mange i forhold til hva dte har vært. [:)][:)]

Jippi.

Håper alt er bra med dere, har det travelt med full jobb og utdannelse. KOmmer sterkere tilbake nærmere jul.[:D][;)]

Trodde jeg hadde kommet inn på feil forum..var jo maaaange poster her jo..kanskje vi endelig klarer å holde liv i april08 igjen[:D]

ORIGINAL: Nr 4

Trodde jeg hadde kommet inn på feil forum..var jo maaaange poster her jo..kanskje vi endelig klarer å holde liv i april08 igjen[:D]

Hehe, tenkte det samme selv [:D] Ikke vært noe flink til å være her inne selv, nettopp begynt igjen [8D]

Så koselig å se at det var liv her igjen. Jeg er ikke ofte på bv selv for tiden, men koselig at det skjer noe her når man først er innom.

Back
Topp