litt trist jeg...

Lilio!!!

Gift med forumet
alle babyene deres er så flinke og holde hodet selv og masse selv... mats er veldig baby enda han.. vingler en del med hodet og klarer så vidt og løfte hodet litt når han ligger på magen..

er lissom så morsomt og se deres babyer for dem har kommet så mye lenger...

han ligger masse på magen men han gir så fort opp.. er hos fysoteraput med han dem sier det kommer men han blir jo tross alt 5mnder nå burde skje noe snart...

ELLER ER DET BARE JEG SOM HAR FOR STORE FORVENTNINGER AV HAN?????

han er veldig flink til og tak i ting når jeg gir han det da...[:D]

Skjønner hva du mener, men det er ikke noe å være lei deg over...Alle barn utvikler seg forskjellig, og gutter pleier som regel å være litt treigere..Det kommer etterhvert![:D][:D]...

Det der kommer etterhvert [:D] ikke bekymre deg du..[;)] Venninna mi sin baby på over 4 mnd holder ikke hodet selv, det der er så individuelt..

Tror det er viktig å ikke ta til seg alle som sier at sine klarer ditt og datt.
Det er ikke noe fasit på hva de skal klare innen da og da, så hvis fysioterapautene sier at det kommer, så kommer det.
Min søster fikk tvillinggutter, og der var de veldig forskjellige.
Den ene var stille og var tidlig ute med motorikken i kroppen, mens den andre pratet mer, og fokuserte på å utforske verden rundt seg.

Ikke tenk på det du..! Emilie klarer heller ikke å rulle rundt og hode går
alle veier når hun sitter oppreist. Ser jo at hun blir sterkere og sterkere
for hver dag som går. Så det er nok som di andre sier, babyene er forskjellige.

Jeg synes også at Emilie er treig.. [;)]

ORIGINAL: Astra

Ikke tenk på det du..! Emilie klarer heller ikke å rulle rundt og hode går
alle veier når hun sitter oppreist. Ser jo at hun blir sterkere og sterkere
for hver dag som går. Så det er nok som di andre sier, babyene er forskjellige.

Jeg synes også at Emilie er treig.. [;)]

Samme her oxo...[;)] 

Som de andre sier - alle unger er forskjellige. Min sønn nr.2, var ganske sent ute med de fleste ting, var vel egentlig ganske bedaglig at seg... Men brått så var det over, og han ble superaktiv! Så ikke stress med dette du - kos deg med Mats og nyt tiden!! [:)][:)]

Skjønner at du føler det slik. Det er jo så masse fokus på alle framskritt og sånn, men man blir jo så stolt med en gang ungen lærer noe nytt, og da er det så godt å dele det med andre.

Bare ta det med ro og kos deg med gutten din, så kommer det av seg selv

ORIGINAL: Jaggumeg

Skjønner at du føler det slik. Det er jo så masse fokus på alle framskritt og sånn, men man blir jo så stolt med en gang ungen lærer noe nytt, og da er det så godt å dele det med andre.

Bare ta det med ro og kos deg med gutten din, så kommer det av seg selv

Back
Topp