litt trist jeg...

Lilio!!!

Gift med forumet
alle babyene deres er så flinke og holde hodet selv og masse selv... mats er veldig baby enda han.. vingler en del med hodet og klarer så vidt og løfte hodet litt når han ligger på magen..

er lissom så morsomt og se deres babyer for dem har kommet så mye lenger...

han ligger masse på magen men han gir så fort opp.. er hos fysoteraput med han dem sier det kommer men han blir jo tross alt 5mnder nå burde skje noe snart...

ELLER ER DET BARE JEG SOM HAR FOR STORE FORVENTNINGER AV HAN?????[:'(][&:]

han er veldig flink til og tak i ting når jeg gir han det da...[:D]

Slapp helt av! Plutselig kommer det!  Marcus e heller ikke av de kjappe...

Å, du er ikke den eneste som føler det sånn. Leon ruller hverken hit eller dit, hater å ligge på magen og skal helst bli underholdt hele dagen... Det kommer!

istemmer med de andre. dennis er snart et halvår og han liker ikke å ligge på magen, holder hodet max etpar minutter da..
og rulle rundt?? nope da.. ikke på tale..
men--det kommer, slapp av, tids nok springer de rundt å river huset, og da ønsker man neeesten at de kunne ligge litt stille en dag..hihi..

Det kommer nok! Snuppa mi er heller ikke så kjempe flink med hodet, vingler litt enda og HATER å ligge på magen.. Men på mandag rullet hun plutselig fra rygg til mage tre ganger på rad!!! Flinke jenta mi[:)] Ikke sett noe til rullingen etterpå da og må legge til at når hun kom over på magen ble hun sint..[8|] Men det kommer vel, ikke mange mnd før hele januar gjengen fyker rundt og rører alt[:D]

Barn er forkjellig og utvikler seg i forskjellig tempo.Noen krabber når dem er 5 mnd,mens andre ikke begynner med det før dem er 10 mnd. Noen går når demer 10 mnd mens andre ikke begynner med det før dem er 15-16 mnd .Slapp av, det kommer. Dere går jo også til fysio og hun hadde helt sikkert sagt ifra hvis det var noe utenom det vanlige.

klem til deg!! [:)] Bare nyt det, du.. vi kommer nok til å savne det når vi må løpe etter de hele dagen [:D][:D]

ORIGINAL: brummemor

Slapp helt av! Plutselig kommer det!  Marcus e heller ikke av de kjappe...

ikke kristoffer heller
[:)]

han har blitt flinkere men jeg synes fremdeles han er treig...
men tusen takk for alle råd...

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Ta det helt med ro og ikke tenk for mye på det. det kommer når han er klar[:)]

La han ligge på magen på magen/brystet ditt i senga om morgenen, før dere står opp. Min lille knert elsker dette. Funker sikkert på sofaen også [;)] Han har kommet seg veldig med mageligginga i det siste.

Back
Topp