litt treg kanskje?

Stita

Gift med forumet
Sarah Elea kryper ikke, men bruker rulling for å komme seg steder.. Hun kan ikke sitter ikke enda heller..
Når det gjelder ord så prøver hun ikke herme etter lyder uansett hvor lenge jeg prøver.. forventer selvfølgelig ikke at hun kan gjenta ord, men burde de ikke prøve å herme litt etter lyder?
De andre på samme alder.. hvordan går det med de? synes det er så mange som har små som sitter, kryper osv..

samme her[:)] men hun åler seg fremover..[:D] alle er forskjellig, så ikke tenk så mye på det du..[:D]

som jeg skrev i  det andre innlegget så er hu mi helt i ro... hun ruller fra mage til rygg om hun blir lagt ned på magen.om hun legges på ryggen blir hun der..

Snuppa mi ruller begge veier, men åler seg ikke, og sitter ikke på egen hånd.
Snakket med en fysioterapaut her om dagen og han sa at man ikke skal stresse og prøve å presse barnet. barnet setter seg opp SELV og krabber når det er klar for det[:)]

Hermer ikke etter ord, men kan herme noen lyder og ansiktsuttrykk. Mamamamama hermer hun når hun vil[:)]

Tror ikke gullet ditt er noe tregere enn gjennomsnittet[:D]

ORIGINAL: Stita

Sarah Elea kryper ikke, men bruker rulling for å komme seg steder.. Hun kan ikke sitter ikke enda heller..
Når det gjelder ord så prøver hun ikke herme etter lyder uansett hvor lenge jeg prøver.. forventer selvfølgelig ikke at hun kan gjenta ord, men burde de ikke prøve å herme litt etter lyder?
De andre på samme alder.. hvordan går det med de? synes det er så mange som har små som sitter, kryper osv..

Kliss likt her!

snuppa mi drar seg fremmover, har ikke løftet rompa ennå.
men hun kan ikke sitte selv enda.
helsesøster sa til meg at vi ikke skulle lære henne å sitte heller, hun skulle lære det selv når hun begynner å krype setter hun seg mest sannsynelig opp selv [:)]

A ligger platt på gulvet, kan snu seg over fra mage til rygg om han blir sliten nok, men ikke mer enn det. Han sitter selv da, og hermer noen lyder[;)] så tror nok ikke du skal stresse noe med det nei[;)]

Tror din er heilt gjennomsnittlig, akkurat som de andre i denne tråden, min kan omtrent de samme tingen men ikke noe partytriks... når jeg snakker med andre mammer er det få som utmerker seg med tidlig krabbing osv så jeg tar alt med ro [:)] 

Tror ikke du trenger å bekymre deg! Som du ser så er det mange som har det likt som du og alle barn utvikler seg forskjellig. Min gutt er ganske flink motorisk. Han rullet fra rygg til mage fra han var 4 og 1/2 måned MEN han ruller fortsatt ikke mage-rygg!!!

Og han hermer IKKE etter meg i det hele tatt. Prøver og prøver men han virker ikke interessert i å prøve engang[8|]

Hun høres helt normal ut! [:)]

Å herme etter lyder er vel litt tidlig, er det ikke? Mi gjør absolutt ikke det i alle fall.

Så det er ikke det at jenten min er treg altså [:D] Godt å høre! Er vel bare det at jeg har lagt mye merke til dem som har barn som har vært så tidlig ute med alt mulig [8D]

Emma varken krabber eller kan sitte alene....drar sej litt framover på gulvet inimellom bare...ellers ligger hon mest o spreller på maven [;)]

ORIGINAL: 3barnsmor*29

som jeg skrev i  det andre innlegget så er hu mi helt i ro... hun ruller fra mage til rygg om hun blir lagt ned på magen.om hun legges på ryggen blir hun der..

samme her[:)]

ORIGINAL: Stita

Så det er ikke det at jenten min er treg altså [:D] Godt å høre! Er vel bare det at jeg har lagt mye merke til dem som har barn som har vært så tidlig ute med alt mulig [8D]

du har lagt merke til det for det er de som skriver om det[:D] de som ikke gjør noe nytt skriver ikke om det..

Back
Topp