Litt trøst

Gorinepåkvisten

Gift med forumet
Julibarna2014
"Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3%. For mødre under 30 år er tallet under 2%. For mødre over 40 år er tallet mellom 5-10%. Mors alder er svært avgjørende for forekomsten av spontanabort." Fra NHI.no

Begynner i uke 8 idag :-) er 7+0 så blir vell bare tryggere og tryggere :-) men føler meg ganske trygg etter 2 SAer da gyn sa at over 30% mistet 2 ganger på rad mens bare 1% av de som mistet 2 ganger mister en 3. gang :-) så det er jo også en trøst til de som har mistet 2 ganger før :-) :-)

Fine tall! Jeg er 9+1 og under 30 år, og satser på at dette går bra:)

Ikke vært på ul enda, men håper jo selvsagt det vil være liv der 12+2 og at gyn kan bekrefte alt ser bra ut!

"Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3%. For mødre under 30 år er tallet under 2%. For mødre over 40 år er tallet mellom 5-10%. Mors alder er svært avgjørende for forekomsten av spontanabort." Fra NHI.no

Skal på ultralyd i morgen og da er jeg 8+4 så hvis alt er som det skal er jeg også under 2% :happy:
Det vil nok hjelpe veldig på bekymringene! Takk for at du skrev dette! :happy:

Back
Topp