Litt trøst...?

lille lou

Elsker forumet
Litt trist i dag.
Har to venninner som har blitt plutselig gravid uten å ha planlagt det.
Ingen av dem hadde store ønsker om det engang.....
Den ene av dem sa til meg at hun sluttet på prevansjon fordi hun ikke ville ende opp i samme situasjon som meg der hun prøver og prøver og ikke blir gravid....
Vi har jo ikke hatt mer enn 3-4pp, så jeg syns den var litt drøy.
Hun klart tilogmed å presse ut av seg at hun angrer på hele greia m å bli gravid.[:@]
Og den andre sa at det var greit at hun ble gravid nå, for hun er jo tross alt 25, og kan ikke vente i all evighet heller. Og dessuten så er det jo sååå vanskelig å bli gravid når man blir 30.... Halloooo? Jeg er snart 30...[:'(]
Jeg VIL bli gravid snart, altså.... Er det for mye forlangt?[&o]
Skal teste snart, men tror ikke der er noe enda. Føles ikke sånn[&o]
Bare litt utslipp av damp der.....

Sender en klem her i fra og. Verden er virkelig urettferdig inne i mellom. Stå på, snart er det din tur!

Heisann!
Føler med deg...
Virker som alle venninnene mine også blir gravide... Til og med de som har sagt de vil vente.
Føles så urettferdig. Vi har prøvd nå i 2 1/2 år!!! Så nå er det snart vår tur!!

Når skal du teste? Krysser fingrene for deg!!

Klem

Jeg kjenner følelsen...
Håper det klaffer for oss som ønsker det veldig snart åsså nå da

Klem

Du blir nok gravid snart skal du se[;)] Jeg er 31 årog klarte det etter 3 mnd forsøk. Så stå på kos dere i bingen opp med beina....

hei...
bror min og svigerinna mi er i same situasjon...trassig når det vert slik!
Som eg sa til dei: kos dere masse ha god og deilig sex, og prøv å la det vere einaste grunn for å ha sex ein periode!!
Hadde noke steike glupt[;)] eg skulle sei deg men det datt ut att fortare nn eg klarte skrive!!![:@]
Ikkje bry deg om veninnene dine som seier slike ting! [:-]
Sender deg ein kjempestor klem og seinare skal eg sende deg gravid-vibber...kanskje eg ska drive gravid-voodoo til deg og,,,ehh...[:D]

Uff sender deg en god fra meg jeg[:)]
Håper det klaffer for dere snart, masse lykke til[:)]

huff......hørtes ikke noe koselig ut.Sender deg trøsteklem jeg[:)]
å masse lykke til videre[:)]

Tusen takk for all trøst. Føler meg bedre allerede.[:)]
Må nesten le litt av meg selv, som blir utålmodig etter så kort tid, når
det er flere her inne som har prøvd så utrolig mye lenger.
Hold ut, kjære babyvenner, nytt år, nye muligheter[:D]
Og som Karo sier; de babyene som kommer til oss som prøver er godt planlagt og elsket på forhånd. Det var fint sagt.[:)]
Og en klem til deg, Tvilling82, for å ha vært så flittig og tålmodig. [;)]Fortsett med det.
Ha en strålende dag alle sammen.

trøsteklem. Og lykke til videre med prøvinga!

Tusen takk for klemmen, Lille Lou!! Den varmet ekstra godt i dag!!!
Og masse lykke til videre!!
Klem

"goklem"
håper du snart får liten spire i magen!![:)]

Back
Topp