Litt tidlig...

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Men da var første legetime bestilt. Må søke om fødeplass tidlig for å få plass på Riksen iom at det er de som skal følge meg opp tett. Dessuten må jeg få resept på klexane og albyl e blæ.

Hadde svangerskapet vært normalt og ikke risiko så hadde jeg nok ikke gått til legen før i uke 12.

Når skal dere bestille time?

Tenkte å bestille time i uke 11 kanskje. Vet ikke får ringe å spørre når jeg burde ta første kontroll.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvorfor må du på sprøyter igjen? Vet det er blodfortynnede men why? Har glemt det helt..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg venter enda noen uker med å bestille, rundt uke 9-10 tenker jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter til etter tidlig ul før jeg bestiller time, for å være sikker på at det er et bankende hjerte der. Kommer til å være nervepirrende hele frem til 23.juni...

-iPhone appen-

Fikk beskjed fra legekontoret om å bestille i uke 10/11, men venter med å ringe til etter tidlig ul ja :)

Første time 5+1 da eg skal ha mer klexane og tidlig ul:)

Hvorfor må du på sprøyter igjen? Vet det er blodfortynnede men why? Har glemt det helt..

Sent from my iPad using BV Forum
Fikk alvorlig preeklamsi med datteren min, hun ble forløst med akutt ks i uke 34+4 , var dysmatur og hadde masse blodpropper i morkaka. Men vi får se da om jeg kommer meg så langt. Har en forferdelig dårlig følelse idag. Kortvarig lykke. Ser for meg hele icsi prosessen igjen til høsten å bare det er til å gråte av

Da er det min jobb å tro for deg akkurat nå og vet du visse ting her i livet vet jeg bare... Og vi skal være gravide sammen så ta deg en blå-tirsdag så er jeg optimist for deg i mens :) hadde trøbbel sist jeg også og min var også dysmatur så vi lå en stund på nyfødt intensiv.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har bestilt både legetime og tidlig UL på hhv 11+6 og 12+0 :) 23. og 24. juli, men jeg håper tiden går fort!

Da er det min jobb å tro for deg akkurat nå og vet du visse ting her i livet vet jeg bare... Og vi skal være gravide sammen så ta deg en blå-tirsdag så er jeg optimist for deg i mens :) hadde trøbbel sist jeg også og min var også dysmatur så vi lå en stund på nyfødt intensiv.

Det er mye vi må igjennom, til å med å bli gravide som man tar som en selvfølge... Så får man komplikasjoner å. Lille var 1439 gram og 39 cm (uke 34+4) hvor stor var din og i hvilken uke fikk du? Ja vi må være gravide sammen <3

Så liten??? Huff... Min kom i uke 39+2 og veide 2200g.. Han hadde navlestrengen to ganger rundt halsen så han fikk nesten ikke næring de 2 siste mnd.. Merket magen slutta å vokse en sykehuset tok meg ikke seriøst.

Så liten??? Huff... Min kom i uke 39+2 og veide 2200g.. Han hadde navlestrengen to ganger rundt halsen så han fikk nesten ikke næring de 2 siste mnd.. Merket magen slutta å vokse en sykehuset tok meg ikke seriøst.

Herregud så skremmende!!!! Syns det er så rart når man ikke blir hørt på! Det skjedde med venninnen min å

Back
Topp