Når vil dere gjøre klar fødebagen? Har lyst til å få bagen i orden snart, men tror det er lurt og vente litt til er 28+4 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker at jeg begynner så smått å pakke i uke 35-36 og ha den klar fra uke 38 ihvertfallNår vil dere gjøre klar fødebagen? Har lyst til å få bagen i orden snart, men tror det er lurt og vente litt til er 28+4 i dag
Tenker at jeg begynner så smått å pakke i uke 35-36 og ha den klar fra uke 38 ihvertfall
Greit å pakke baggen rundt uke 34. Viktig at den ligger et lett tilgjengelig sted i huset. Det er igrunn ikke så mye man trenger med seg. Sykehusene har sykehusskjorter, nettingtruser (de fleste har) bind, bleier og klær til baby.Jeg er jo førstegangs og har ikke peiling, men tenker å begynne med slikt i januar. Skal på fødselsforberedende kurs den mnd også, så får kanskje litt info der og.
Jeg skal ha med meg ekstra sånne nettingtruser fikk 1 på sykehuset, men gikk kun i sånne de første dagene etter fødsel. Syntes det var så deilig at det ikke strammet noe sted, ikke sexy med behagelig
Ellers løse bukser, ammetopper, og toalettsaker. Ladere osv selvfølgelig..
ApoteketHvor får man kjøpt disse trusene?
Apoteket
Jeg elsket de de første dagene, slapp å ødelegge andre truser for blødde ganske mye..
Jeg fikk kun 1 nettingtruse på sykehuset, men bind kunne jeg ta så mye jeg bare ville. Er nok forskjellig fra sykehusene, men sikkert også de man spør på sykehuset..Rasjonering av nettingtruser? Tror de fleste sykehus lar sine fødende ta det de trenger av truser og bind. Det er ihvertfall min erfaring og hva jeg har hørt fra andre
Når jeg Er høygravid så tenker jeg at jeg skal begynne på den ;-)Når vil dere gjøre klar fødebagen? Har lyst til å få bagen i orden snart, men tror det er lurt og vente litt til er 28+4 i dag