Litt tidlig men...

Når tenker dere å ta kontakt med lege/jordmor?
Jeg var i kontakt med lege fredag , men mest for om jeg trengte støttemedisin og måle hcg nivå . De andre gangene jeg har hvert gravid så har jeg ringt tidlig , men ikke fått time før langt utti . Så greit å få time tidlig .

Jeg har selv lyst å ta kontakt med jm , men bor på en liten plass og det jobber så mye nysgjerrig folk på bygget . Sist så kom ei å spurte hvordan det fikk med baby , da hadde vi mista også var jeg der igjen fordi vi ble gravide også møter jeg ho senere og da spør hun igjen . Hater det så sa sist at vi ikke prøver mer . Legekontoret er bedre sånn sett hehe. Men samtidig liker jeg jm godt .
 
Hei dere. Jeg har regnet meg ut til termin 1.januar og er 5+4 i dag. Nå er det slik at jeg kanskje skal ha keisersnitt, og da (forhåpentligvis) før julaften, men jeg føler for å henge litt her med dere også, håper det er greit:smiley-bounce012
Selvfølgelig det er helt greit . Vi hadde samme i de andre termin gruppene og henger fortsatt sammen etter snart 16 år …dog på fb
 
Jeg slenger meg på her med dere❤️. Jeg har termin enten 1. januar eller rundt 19. januar, haha, er veldig usikker! Skulle nemlig få mensen den 25. april, men den kom aldri - fikk negative tester helt frem til 13 dager på overtid, da fikk jeg positiv. Hadde samleie rundt eggløsning, men hadde også rundt da mensen egentlig skulle komme, så venter spent på legitime på å forstå hvor langt jeg er på vei, for enten brukte egget lang tid på å feste seg, eller så var eggløsning forsinket. Enten er jeg 7+0 eller 4+3 :dontknow håper uansett det går veien, blir mitt første :Heartbigred
 
Back
Topp