Litt tidlig men..

Blir bare mannen min :) Vil ikke ha noen som sitter å venter på gangen heller, hadde bare blitt stressa av det :) Må få litt tid etter fødselen til å summe oss litt og komme til hektene. Er litt usikker på om vi skal si til noen at nå er fødselen på gang også, redd det skal bli mas...

Det blir gubben :-) hvis babyen kommer til uplanlagt tid og han er på jobb (han er kaptein på båt) så blir mamma med til han rekker å komme seg i land og til sykehuset :-)

Mannen min.
Jeg har vurdert litt frem og tilbake om det passer med når ting setter i gang om min da 16.5 åring og da 18 åring skal få være med. De spurte sist men, da sa jeg nei pga mannens første barn. Og godt var det da ting ikke gikk som de skulle.

Blir vell derfor kun meg, og mannen denne gang også.
Håper han denne gang rekker, og være med på hele prosessen i stede for sånn det endte sist. Jeg har så lyst at det skal være en fin intim hendelse med meg, og mannen. Som skjer uten noen dramatikk og panikk denne gang I HOPE !

Mannen ❤️ Men om han er på jobb og ikke får mulighet til å komme så blir min beste venninne med ❤️

Blir bare meg og samboer.
Min store søster ville gjerne være med, men samboer sa bastant nei! Så respekterer at han ønsker bare oss to :)

Samboeren min. Har ingen bedre alternativ. Satser på at han ikke sovner slik som sist:p Alt av familie og nære venner bor i andre deler av landet. Har ingen planer for hva vi skal gjøre med eldstedatteren når det starter enda. Vanskelig å vite hvem som er i nærheten på sensommeren. I verstefall blir han hjemme med henne, så får jeg dra alene!

Back
Topp