Litt tidlig men..

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvem har dere tenkt å ha med på fødselen, og hvorfor? Jeg er så i tvil selv. Vet mamma hadde ønsket å være med, og dette er siste mulighet fra min side. Er bare at jeg og sambo hadde en fantastisk opplevelse sist. Er litt redd for at det blir veldig annerledes om mamma får være der. Det er nok den heftigste og mest romantiske opplevelsen vi har hatt ❤️

Mannen. Mamma var med da jeg fikk tvillingene, så jeg gleder meg til å ha mannen der og se det øyeblikket når han forelsker seg i den lille :D

Jeg har vurdert bestevenninna mi og mannen.. vi har et så tett bånd at hu kunne vært tvillingen min. Men mannen vil ikke, så må ta hensyn til han. Og vil ha det øyeblikket Wonderella snakker om❤ men tenker mye at bestevennen min vet hva jeg trenger uten at jeg må spørre. Det vet ikke mannen, han er veldig sensitiv for sånt.. men mulig det faller han naturlig inn og, men redd han går i bakken :p

Jeg har vurdert bestevenninna mi og mannen.. vi har et så tett bånd at hu kunne vært tvillingen min. Men mannen vil ikke, så må ta hensyn til han. Og vil ha det øyeblikket Wonderella snakker om❤ men tenker mye at bestevennen min vet hva jeg trenger uten at jeg må spørre. Det vet ikke mannen, han er veldig sensitiv for sånt.. men mulig det faller han naturlig inn og, men redd han går i bakken :p
Tror nok han vil klare seg veldig bra når ting er i gang. Han er vel kanskje redd for å bli litt tilsidesatt i prosessen? At venninna de "tar over" hans oppgaver?
Men å ha henne det i begynnelsen er vel OK? :)

Selv sagt til mannen at når det starter så skal han ringe mamma og en venninne av oss som skal være der med meg før vi drar til sykehuset og i tilfelle det blir hjemmefødsel.

Her blir det mannen :)
Om ikke han kunne ha vært med av en eller annen grunn, hadde jeg heller født aleine enn å ha med noen andre! :)

Det er kun jeg og mannen som skal være der! ❤️❤️ Har aldri falt meg inn at det skulle være noen andre. Har et fantastisk forhold til mamma, søstern og venninnene mine, men der inne har de ikke noe å gjøre. Svigersøstern min hadde med mamman sin, men da var mannen HELT ute av bildet, og det blir jo annerledes.

Mannen blir med!
Venninna mi har alltid sagt at hun har hatt lyst til å bli med og det har jeg sagt ja til! Men nå har hun termin selv bare en mnd før meg, så det er nok uaktuelt!

Samboer blir med :) tror jeg hadde følt meg litt ukomfortabel med noen andre egentlig .

Samboeren min <3 men vil ha mamma og bestevenninne klare utenfor. Hvertfall mamma.

Mannen ❤ Noen andre er helt utelukket for min del :)

Mannen min er den eneste som får vær med ❤️

Om ikke han kunne vært der hadde det kun blitt meg og jordmor.

Hvem har dere tenkt å ha med på fødselen, og hvorfor? Jeg er så i tvil selv. Vet mamma hadde ønsket å være med, og dette er siste mulighet fra min side. Er bare at jeg og sambo hadde en fantastisk opplevelse sist. Er litt redd for at det blir veldig annerledes om mamma får være der. Det er nok den heftigste og mest romantiske opplevelsen vi har hatt ❤️
Jeg har virdert en vennine og sambo. Men har kommet frem til at dette er noe vi skal ha i sammen bare oss to.
Venninen min har barn fra før og har opplevd dette to ganger før. Min mor har også to barn så heller ingenting nytt for hun.
Vill at dette skal være vår opplevelse, uasett ønsker fra de rundt meg.
Viktig å huske på at vi aldri får de minuttene og timen igjen.

Her blir det mor som skal være med. Jeg blir alene og må ha planlagt ks. Barnefar kommer til å være på sykehuset, men med meg på operasjonsstuen blir det noen som er der for meg og ikke "bare" for frøet :) Det blir bare unaturlig at barnefaren er med på operasjonen, dessverre.

Back
Topp