Litt tidlig men…

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Siden det er i det tidligste lag med babyklær, har jeg koset meg litt med babynavn i stede :p
Har så langt bare sett på ssb, men det var kun et par navn som skilte seg ut. Noen forslag på andre plasser å lete etter navn? :D:)

Kommer litt an på hva du er ute etter. Jeg har sett en del på utenlandske navnelister. Syns nameberry har mange spesielle lister. :)

Jeg har jentenavn klart, og har hatt det siden sv.skapet med minste. Men guttenavn aner jeg ikke, og tenker ikke over det enda heller. Men navn skal vi holde hemmelig til fødsel denne gang, og kjønnet skal vi ikke vite heller :)

Jeg har jentenavn klart, og har hatt det siden sv.skapet med minste. Men guttenavn aner jeg ikke, og tenker ikke over det enda heller. Men navn skal vi holde hemmelig til fødsel denne gang, og kjønnet skal vi ikke vite heller :)
Stålkontroll?? ;)

TuMmY LoVe

Navnekarusellen :) bare google det :)

Jeg har tenkt å bruke navn fra slekten, hvis det passer til babyen selvsagt :) jeg har spurt mine besteforeldre på begge sider om navnene på deres foreldre og besteforeldre og har funnet både et guttenavn og jentenavn jeg og min mann liker :)

Dette er forresten noe jeg har tenkt på lenge og navnene har vært klar siden lenge før vi begynte å prøve :) har alltid synes navn er gøy! :)

Navn er kjempegøy :) Vi har og snakket om det før, lenge før en baby var i tankene en gang ;) Mitt tidligere favorittnavn er jeg plutselig usikker på da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også tenkt på navn siden lenge før jeg ble gravid. Jeg har lyst til å kalle opp. Men det er mannen sin tur til å bestemme...

Jeg har tenkt å bruke navn fra slekten, hvis det passer til babyen selvsagt :) jeg har spurt mine besteforeldre på begge sider om navnene på deres foreldre og besteforeldre og har funnet både et guttenavn og jentenavn jeg og min mann liker :)

Jeg skal ogås bruke navn i slekten om det er jente, men har ingen guttenavn enda :)

Back
Topp