Litt tidlig! Julefilm? ;)

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
De beste julefilmene??? vet det er tidlig :p men hva er favoritten??

Edit
Listen er her:
Hjelp det er juleferie (National Lampoon’s Christmas Vacation)
Four Christmases
Christmas with the Kranks
The Holiday
Love Actually
Home Alone 1+2
Die Hard
Jingle all the way
Polarekspressen
The Grinch
Juleprinsen
Once upon a holiday
Santa Clause 1+2
Annabelles ønske
Tre nøtter til Askepot
Bad Santa
Miracle on 34th street
12 gifts of christmas

Her er liste over film som ligger ute på Netflix:
OBS noen er laget av Netflix og ligger derfor ikke andre steder, andre og da helst “de store” ligger kanskje ikke ute i desember da andre “kjøper de til visning”

The Christmas Chronicles - barn/familie
Christmas Inheritance
A Christmas Prince
A Christmas Prince: The wedding
Julekalenderen
Christmas with a view
A wish for Christmas
Arthur Christmas - barn/familie
Christmas wedding planner
The spirit of Christmas
Once Upon a Holiday
The Grinch (Jim Carrey)
Merry Kissmas
Princessen og dobbeltgjengeren
Angel of Christmas
I’ll be home for Christmas
You can’t fight Christmas
48 juleønsker
Angels in the snow
A dogwalkers Christmas tale
Elf
Miss me this Christmas
Klaus postbudet og leketøysmakeren - tegnefilm
Emma og julenissen -barn/familie
The Holiday
Nøtteknekkeren - barn/familie
Solon og Ludvig Jul i Flåklypa
Fred Clause

Kommer på Netflix i år:
The Knight before Christmas - film
A Christmas Prince - The royal baby - film
Home for Christmas - julekalender
Sugar Rush Christmas - bake konk med juletema - serie
 
Last edited:
Blir ikke jul uten Polarekspressen. ❤️
 
De beste julefilmene??? vet det er tidlig :p men hva er favoritten??
Jeg elsker at du tok opp juletema så tidlig, blandet med min største lidenskap film❤️:hilarious:Jeg er faktisk så cheesy at det blir ikke jul uten tre nøtter til askepott, Donald duck (den som alltid går på tv2 med snøball krigen) og Harry Potter faktisk. Elsker jul❤️❤️❤️❤️
 
Hjemme alene 1 og 2 (må alltid sees i julen en eller annen gang) og er veldig glad i the holiday :happy:
 
jeg må liksom se, eller i alle al høre lysdne av, tre nøtter til askepott, jeg vil se love actually, disney, den med snøbalkrigen og diverse sånn ja,
 
Annabelles ønske, hjemme alene 1 og 2, Harry Potter, polarekspressen, grinchen, gremlins, Santa clause, hjelp det er juleferie, Donald duck..
Har ganske mange som må sees, men kom ikke på alle i farten.
 
Jeg elsker at du tok opp juletema så tidlig, blandet med min største lidenskap film❤️:hilarious:Jeg er faktisk så cheesy at det blir ikke jul uten tre nøtter til askepott, Donald duck (den som alltid går på tv2 med snøball krigen) og Harry Potter faktisk. Elsker jul❤️❤️❤️❤️
Jeg er glad i den komboen jeg å :)
Harry Potter er best, liker også å se Lord of the rings i romjula
 
De filmene jeg bare må se i julen og generelt i desember er Love Actually, Julenissen 1 og 2, Tre nøtter til askepott(på julaften). Liker Home alone 1 og 2 også, men merker at jeg ikke ler like mye av de som jeg gjorde før, men må se dem for det om da.
 
De filmene jeg bare må se i julen og generelt i desember er Love Actually, Julenissen 1 og 2, Tre nøtter til askepott(på julaften). Liker Home alone 1 og 2 også, men merker at jeg ikke ler like mye av de som jeg gjorde før, men må se dem for det om da.
Det er noe med den tradisjonen, ja:D
 
De filmene jeg bare må se i julen og generelt i desember er Love Actually, Julenissen 1 og 2, Tre nøtter til askepott(på julaften). Liker Home alone 1 og 2 også, men merker at jeg ikke ler like mye av de som jeg gjorde før, men må se dem for det om da.
Det er nok mye tradisjon og nostalgia som hører til med julefilm :)
 
Back
Topp