litt teit...

summer82

Forumet er livet
hva hadde dere følt hvis dere hadde fortalt søstra di korleis dere hadde plana om å pynte når dere gifta dere og planane generelt for bryllupet og du da får vite at ho skal bruke akkurat dei samme tinga no i sitt bryllup i oktober...? e kjente e blei litt skuffa sia d va dette e sku bruke i mitt bryllup... enkelte ideer e greit å ta men ho burde iallfall spurt me om d va greit ho lånte planen min litt føle e... men e veit ikke kansje bare e som e overfølsom[&:]
men d e også samme jenta som ikke kunne skjønne hvorfor ho IKKE kunne få låne brudekjolen min for ho kunne få låne m ei anna venninne men ho hadde jo allerede gifta se... jajaj rare dama[:D]

Øh?? Jeg hadde blitt pottesur! Hun kan da vel finne sine egne ideer. Jeg liker ikke folk som hele tiden ser etter "free-rides".. Om broren min skule begynt sånn hadde jeg fortalt ham ganske krafitg hvor skapet lstå, altså. En venninne som gjør sånt er en ting, og man låner jo litt ideer og tips fra hverandre, men at søstera kopierer alt tar seg bare ikke ut, altså. Hvis hun ikke skjønner det hadde jeg bare latt det fare og laget nye ideer (Uten å fortelle dem til henne, ihvertfall ikke før etter hennes bryllup) som ville få henne grønn av misunnelse. [8D]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Øh?? Jeg hadde blitt pottesur! Hun kan da vel finne sine egne ideer. Jeg liker ikke folk som hele tiden ser etter "free-rides".. Om broren min skule begynt sånn hadde jeg fortalt ham ganske krafitg hvor skapet lstå, altså. En venninne som gjør sånt er en ting, og man låner jo litt ideer og tips fra hverandre, men at søstera kopierer alt tar seg bare ikke ut, altså. Hvis hun ikke skjønner det hadde jeg bare latt det fare og laget nye ideer (Uten å fortelle dem til henne, ihvertfall ikke før etter hennes bryllup) som ville få henne grønn av misunnelse. [8D]

må si meg enig her...

takk for svar... måtte bare finne ut om d va e som va veeeeldi prippen no igrunn.. nei ingen flere ideer t henne før etter vi he gifta oss enkelt å greit.. sambo også vart ganske sjokkert, så hvis noen kom å sa noe i bryllupet vårt at sånn hadde ho også så kom han t å si f at d va vår ide å ikke henna! bli litt irritert å igrunn litt lei me sia e he lagt masse tid å tanker bak dette.. jaja.. e får se om e kjem på noen andre fine ideer[:D] ska nok alltids klare komme på noe lurt igjen sjøl[:D]

hun burde jo ha spurt først da. det er dårlig gjort

Back
Topp