Litt tanker

Meg2019

Betatt av forumet
jeg synes dette er så rart
Fikk nå se dette søte lille hjertet i dag..
Men jeg skjønner ikke st jeg kan være så kort på vei ?
Hun mente forrige uke at jeg var i uke 5 (kan jo ha hvert 5+ noen dage da selvfølgelig

Men jeg hadde pos el test 18 juli
Jeg får ikke dette til å stemme .. men hadde det hvert noe galt hadde vel ikk hjertet slått i dag? Å var ikk noe der forrige uke

Kan eggløsningen ha hvert mye senere selv pgr testen?

Leser jo om foster som ikke utvikler seg som det skal osv

(Ja jeg er gal og overnærvøs etter denne uken

Det kan vere at egget ikkje slapp den 18, og prøvde igjen ei veke eller to seinare.

Men når fikk du positiv graviditetstest?
Er jo ikkje mulig å få positiv før egget har festa seg (dag 6?) og kroppen har begynt å produsere hcg.

Jeg sier som Vinterbarn90, kan være at egget ikke slapp på første forsøk, og at du dermed muligens er noe kortere på veien enn først antatt.
Tok hun noen CRL mål denne gangen?
Blir veldig spennende å se om de kan si noe om hvor langt du er når du skal på neste UL.

jeg synes dette er så rart
Fikk nå se dette søte lille hjertet i dag..
Men jeg skjønner ikke st jeg kan være så kort på vei ?
Hun mente forrige uke at jeg var i uke 5 (kan jo ha hvert 5+ noen dage da selvfølgelig

Men jeg hadde pos el test 18 juli
Jeg får ikke dette til å stemme .. men hadde det hvert noe galt hadde vel ikk hjertet slått i dag? Å var ikk noe der forrige uke

Kan eggløsningen ha hvert mye senere selv pgr testen?

Leser jo om foster som ikke utvikler seg som det skal osv

(Ja jeg er gal og overnærvøs etter denne uken
Tok du flere el tester? Mine har alltid vært positive i flere dager, og el er vel et til to døgn etter siste/mest positive test. Skjønner du er stresset nå, men håper virkelig alt er i orden med lille spire! [emoji173]Skal du tilbake på ul snart?

Tok du flere el tester? Mine har alltid vært positive i flere dager, og el er vel et til to døgn etter siste/mest positive test. Skjønner du er stresset nå, men håper virkelig alt er i orden med lille spire! [emoji173]Skal du tilbake på ul snart?
Jeg skal tilbake
Det er jo positivt fordi forrige uke så vi bare en sammensunket fostersekk

Jeg sier som Vinterbarn90, kan være at egget ikke slapp på første forsøk, og at du dermed muligens er noe kortere på veien enn først antatt.
Tok hun noen CRL mål denne gangen?
Blir veldig spennende å se om de kan si noe om hvor langt du er når du skal på neste UL.[/QUOTE

Crl? Beklager jeg er litt ny på dette men hva betyr det ?

Jeg skal tilbake om to uker så da ser hun vel noe
Hun snakket om at fostersekken var 1,5 cm
Jeg bekymrer meg altfor mye ennå pgr dette brune kommer oftere og oftere nå

Om du fikk positiv 1.august så kan du jo i teorien ha hatt eggløsning en del seinere. Jeg fikk svak svak positiv en uke etter eggløsning. Så med andre ord kan du faktisk ha hatt eggløsning helt opp til 25 august og derav være mye kortere på veg :) håper det er noe slikt å derfor en veldig logisk forklaring.
Klor deg fast lille spire ❤

CRL står for Crown Rump length. Altså lengden fra fosterets hode til rumpa. Er det de bruker for å fastsette sånn ca hvor langt man er på veg.

Håper at den brune utfloden fortsetter å være uskyldig :Heartred

Å ja nei den målte hun ikke
Målte bare posen :) får Nok mere svar om 2 uker hvis den holder seg der til da

Med den brune utfloden har jo hjertet startet å slå så om den hadde hvert farlig hadde det vel ikke utviklet seg til ett hjertet som slo ...
Selvom det var veldig lite

Om du fikk positiv 1.august så kan du jo i teorien ha hatt eggløsning en del seinere. Jeg fikk svak svak positiv en uke etter eggløsning. Så med andre ord kan du faktisk ha hatt eggløsning helt opp til 25 august og derav være mye kortere på veg :) håper det er noe slikt å derfor en veldig logisk forklaring.
Klor deg fast lille spire ❤
25 juli iallefall håper jeg
Jeg går utifra at det iallefall er 6 uker da siden hjertet slo ? Men jeg vet jo ikke om det har slått nesten en uke allerede

Ja ikke sant
Nå må jeg bare klare å slå meg til ro med at alt er bra å at dette brune er helt ufarlig

Back
Topp