litt syting bare..

tippetue

Forumet er livet
Snakket med mamma i går, å fortalte henne hvordan jeg har hatt de med veldig vonde kynnere og teit bekken , får bare til svar at : Ja hvorfor skulle jeg ha det noe bedre enn andre[&:][&o] og så lo hu.
Ble helt satt ut jeg, skal sies at jeg har ett anstrengt forhold til foreldrene mine,men er jo NULL støtte å få fra de[&o]
De spør aldri om å se etter ungene (ikke at de trenger det,men husker selv hvor gøy det var å sove hos besteforeldrene mine) Snakker med de kanskje 1-2 ganger i mnd,og i fjor sommer tok mamma med seg min søster 2 barn til Astri Lindgrens verden i Sverige,men ikke jentungen har å de er like gamle[&o]

Måtte bare syte litt, sorry!!

Men ellers grugleder jeg meg til 3D/vekstkontroll senere i dag, så spent på om vi får se helt sikkert hva som gjemmer seg inni der og om alt er bra.

Ha en fin dag videre da[;)]

uff, skjønner godt du har behov for å syte litt ja. Hadde blitt kjempe lei meg for en sånn kommentar.
Veldig trist at de forskjellsbehandler barnebarna sine på den måten også.
Sender deg en god klem jeg.

Lykke til på 3D ul idag!

Den forskjellsbehandlingen er grusom, å vi blir veldig lei oss for barna våres del. så skjer sånt igjen, får de virkelig høre det!!!

Det at mamma er teit å frekk, er ikke uvanelig, er hu som sortsett slenger de styggeste komentarene til meg, om at jeg er blitt så feit å ja andre unyttige ting som sårer veldig[:'(]

Men skal prøve å ikke la det gå inn på meg,lettere sagt enn gjort!!

ORIGINAL: ThereseAa

uff, skjønner godt du har behov for å syte litt ja. Hadde blitt kjempe lei meg for en sånn kommentar.

Lykke til på 3D ul idag!

se etter ungene (ikke at de trenger det,men husker selv hvor gøy det var å sove hos besteforeldrene mine) Snakker med de kanskje 1-2 ganger i mnd,og i fjor sommer tok mamma med seg min søster 2 barn til Astri Lindgrens verden i Sverige,men ikke jentungen har å de er like gamle

ORIGINAL: ThereseAa

Lykke til på 3D ul idag!

sign!

ORIGINAL: tippetue

Den forskjellsbehandlingen er grusom, å vi blir veldig lei oss for barna våres del. så skjer sånt igjen, får de virkelig høre det!!!

Det at mamma er teit å frekk, er ikke uvanelig, er hu som sortsett slenger de styggeste komentarene til meg, om at jeg er blitt så feit å ja andre unyttige ting som sårer veldig[:'(]

Men skal prøve å ikke la det gå inn på meg,lettere sagt enn gjort!!

kjenner jeg får vondt langt inni meg[:(] Jenta di er kanskje for liten til å forstå at det blir gjort forskjell på henne og søskenbarna, men ettersom hun vokser til vil hun nok lure ja.

Hu er 7år så skjønner jo mer enn kanskje tror, hu er jo ikke min,sambo sin,men bor jo hos oss fast så blir jo som min.

Men de voksne(min mor) burde da skjønne at det ikke er rettferdig, og ha med seg hu er ikke noe problem da hu er snill som ett lam i forhold til de til min søster.

Back
Topp