Litt sutring på ho mor!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg fikk som sagt før ikke så mange bilder av meg og lillegutt fra sykehus tiden, og vært veldig lei meg på grunn av dette! Nå hadde vi dåp på søndag,mammaen min satt med kameraet i kirken og skulle ta bilder av selve døpinga. Etter å sett gjennom bildene, er det kun 1 bilde fra kirken, heldighvis var dette av meg og lillegutt. Men siden presten datt om i kirken TO ganger,og resten av gudstjenesten ble avlyst da ambulansen kom,fikk vi ikke stilt oss opp for å ta bilder etter dåpen! Nå er alt dette så kjipt.. Tenker at jeg kanskje er nødt til å leie inn fotograf om det blir en nr 2! Mange tenker sikkert at dette ikke er så farlig, men for meg er det så trist. Det er de 2 mest spesielle dagene i livene våre,og vi fikk ingen bilder :( Mamma ringte meg idag tidlig og beklaga så mye for at bildene ho trudde ho tok, ikke ble bilder alikevel, syns jo å veldig synd på ho som sitter nå med dårlig samvittighet. Det er jo selvfølgelig ikke noe å få gjort om på, men bare så utrolig trist!

Fler som ikke har fått de bildene du ønsket og som sitter nå lei og frustrert?
 
Skulle ønske vi hadde flere bilder fra fødselen, mannen spurte, men jeg brølte visstnok nei :p
Vi fikk heller ingen i kirka, da ungen vræla. Heldigvis har vi minnene :)
 
Her gikk dagen så fort at vi fikk heller ikke mange bildene. Ikke av lille med søsteren sin eller besteforeldre:( men jeg kledde på lille dåpsutstyret og tok noen bilder av henne i etterkant, så har jeg noe hvertfall:)
Vi hadde en veldig trivelig dag med familien, så koser meg med minnene. Kommer til å fremkalle et bilde fra dåpsdagen og henge opp i ramme. Da glemmer jeg nok alle de bildene det ikke ble noe av:)
 
Uff, føler med deg! Har irritert meg grønn over at vi ikke har noen bilder fra sykehuset! Alt gikk så fort at vi rakk ikke å ta med noe opp på fødestuen og gubben reiste hjem med kameraet etter fødselen! Så bilder av den nye familien og med jordmor har vi ikke!
Har kun bilder av jr med besteforeldre:/
 
Vi tok heller ikke noe særlig bilder under fødselen, det er litt kjipt. Dåpsdagen ble det tatt bilder i hytt og pine, men det er svært få som er noe tess:/
Men desverre, sånn er det bare gitt.
Skjønner godt at du er skuffet.
 
Så kjedlig :(
Var det ingen andre familie medlemmer som tok bilder? :O
 
Jeg har ett av meg og S fra føden,og det er rett etter fødselen når hun ammer for første gang :p det er selvsagt kjedelig, har flere bilder av andre som holder henne enn når jeg har henne, men det er fordi det er jeg som tar bildene. :)
 
Back
Topp