Litt sulten..

Lene1986

Forumet er livet
Hva kan vi lage til kvelds??? 

Det ble is her [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Det ble is her [8D]

fornuftig[8D]

ORIGINAL: Vand

Det ble is her [8D]

fornuftig[8D]
Ja det suns jeg [8D] Men ble litt deppa når jeg fikk telefon fra jobben og jeg må sikkert på jobb i morgen på min fri dag [:(] Da har jeg jobbet tirsdag t.o.m. søndag denne uken så vil de at jeg skal jobbe mandag t.o.m. lørdag denne uken [&:] Kjenner på kroppen at det kan bli litt mye. Vertfall når det er lite folk på jobb og du springer hele tiden du er der.

Det ble is her [8D]

fornuftig[8D]
Ja det suns jeg [8D] Men ble litt deppa når jeg fikk telefon fra jobben og jeg må sikkert på jobb i morgen på min fri dag [:(] Da har jeg jobbet tirsdag t.o.m. søndag denne uken så vil de at jeg skal jobbe mandag t.o.m. lørdag denne uken [&:] Kjenner på kroppen at det kan bli litt mye. Vertfall når det er lite folk på jobb og du springer hele tiden du er der.

Det er mye!! Mer enn du har lov å jobbe!!! [>:]

Det ble is her [8D]

fornuftig[8D]

Det er mye!! Mer enn du har lov å jobbe!!! [>:]
mhm.. Stemmer.. Sa jeg kansje kunne jobbe noen timer i morgen, men de kunne prøve alle andre først.

ORIGINAL: *skjønningene*

MC MAT!
Haha.. Hadde jeg giddet å bevege meg utav sofaen så [8D]

woooow...20 uker allerede! Tida flyr!
jeg har veldig lyst på frukt... lag deg en smoothie (neste gang du blir sulten)

Back
Topp