Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: VandJa det suns jeg [8D] Men ble litt deppa når jeg fikk telefon fra jobben og jeg må sikkert på jobb i morgen på min fri dag [:(] Da har jeg jobbet tirsdag t.o.m. søndag denne uken så vil de at jeg skal jobbe mandag t.o.m. lørdag denne uken [&:] Kjenner på kroppen at det kan bli litt mye. Vertfall når det er lite folk på jobb og du springer hele tiden du er der.
ORIGINAL: Lene1986
Det ble is her [8D]
fornuftig[8D]
ORIGINAL: VandJa det suns jeg [8D] Men ble litt deppa når jeg fikk telefon fra jobben og jeg må sikkert på jobb i morgen på min fri dag [:(] Da har jeg jobbet tirsdag t.o.m. søndag denne uken så vil de at jeg skal jobbe mandag t.o.m. lørdag denne uken [&:] Kjenner på kroppen at det kan bli litt mye. Vertfall når det er lite folk på jobb og du springer hele tiden du er der.
Det ble is her [8D]
fornuftig[8D]
ORIGINAL: Vandmhm.. Stemmer.. Sa jeg kansje kunne jobbe noen timer i morgen, men de kunne prøve alle andre først.
Det ble is her [8D]
fornuftig[8D]
Det er mye!! Mer enn du har lov å jobbe!!! [>:]