Litt stolt

Linni

Forumet er livet
VIP
Er litt stolt over litla jenta da [;)]
Men dere som har barn fra før.
Ser det ut som hun er veldig ramma av syndrome???
Er ingen som mener det men JEG VIL HA 100% ÆRLIG SVAR AV DERE.
Ærlighet varer lengst hos meg [;)]

Eg veit egentli kkje so mykje om da syndromet..
Men ut i fra det eg ser på bildet so ser eg ei kjempe skjønn jenta som virker både frisk og fin!!

Hvilket syndrom? Har ikke fått med meg det... [8|]

nei eg kan ikkje sjå noke!!!
Er det slik at ein skal kunne sjå det på same måte som t.d downs da????????

Har ikke barn fra før jeg da, men kan ikke si at jeg ser noe galt med jenta di... Ser jo bare helt nydelig ut[:)]

Vet ikke hva sykdommen/syndromet går ut på, men hun ser joh helt perfekt ut...

Det ser absolutt IKKE ut som ho har noe syndrom i mine øyne[:)]syns ho var kjempenydelig,skjønner godt at du er stolt ja[:)]ikke at jeg veit hva slags syndrom du mente,men ho ser 110% normal ut.Nydelig er ho..[:)]

He he he jeg vet ikke selv heller [:D]
De kan ha fra igen ting til å vær helt grønnsak.
Syndrome de tror hun har heter Dandy walker.
Broren har alle tegna men ikke henne så ikke spør meg [;)]

hvis jeg skal være helt ærlig så, må jeg si at hun ser veldig frisk ut ja [:D] og kjempe nydlig [;)] gratulerer så mye [;)]

da vlger eg å tolke det positivt,at ho ikkje er ramma så mye som kanskje guten din?
Har du samanlikna bilde frå da han var like gamal?
Ha prøvd lese om det syndromet,men fikk liksom ikkje tak i det da...stod på dansk gitt!

Jeg synes hun ser helt frisk ut jeg, og så fint hun fester blikket ser det ut som.
Må bare si at jeg synes hun er kjempeskjønn[:)]

Nydelig liten jente du har. Har jobbet som støttekontakt for barn med mange forskjellig syndrom( mange år siden). Kan ikke se noe på henne iallefall. Hun var utrolig nydelig, med store fine øyne og dukkefjes! Du SKAL være kjempe stolt!!!

For en nydelig jente du har. Kan ikke se at hun feiler noen ting jeg [:)] Nå er ikke jeg så flink på dette, men utifra det som jeg har forstått, ser hun helt fin ut.

Synest sønnen din er vakker og, det er ikke det jeg mener.

Klem

Hei Linni. Koselig å se at du er pålogget. Savner deg fra tid til annen vet du[:D] Synes hun ser helt skjønn og normal ut jeg og ja, jeg er 100% ærlig med deg[:D] Mannen min kommenterte akkurat det samme som meg og synes hun var veldig søt[;)]

For en nydelig sjarmerende jente![:)]
Jeg kan heller ikke se noe som ikke ser normalt ut på henne.

hun ser veldig frisk ut syntes no jeg og kjempe søt[;)]

Jenta di er nydelig, og jeg kan ikke se noe unormalt! Helt ærlig!

Klem, M

jenta di er bare utrolig skjønn.. kan ikke se annet en en sunn og frisk unge.[:)]

To flotte barn du har......

Jeg kan absolutt ikke se at hun har noe syndrom iallefall. Ser så sunn og frisk ut at.. Nydelig...

Back
Topp