Litt stolt

bakemamma

Elsker forumet
Av meg selv nå, ja :-D
Har gått litt over 8 km, med sykt bekkenløsning. Har en smule vondt nå, men det var litt godt også.
Kjenner gubben skal få lov til å lage middagen i dag, for nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden :-)
Det har ikke gått fort da.. Brukte 3 timer, inkludert handlig på butikken og henting av pakke på posten... Men er stolt av meg selv uansett :-D

Så bra!! Flink du!!  Ikke godt med bekkenløsning, men gåing i ulendt terreng skal visst være bra...?

Du har all grunn til  å være kjempestolt! Flink du har vært !

Flinka!

Sist fikk jeg beskjed fra fysio at det gjorde ingenting å bli litt vond i bekkenet av aktivitet, så lenge det går over til neste dag!

Flink jaVet hvordan det er med bekken løsning, men for meg funker det faktisk bedre å bevege meg enn å sitte.  Flink jente

Takker :-D
Er heldigvis ikke så vondt i dag som jeg hadde trodd... Men i går.. OJ! Måtte jo ha hjelp av sambo til alt ;-)
Men kjenner at det blir lenge til en så lang tur igjen.. Derimot blir det nok masse småturer rundt i nabolaget. Er heldig og har masse turmuligheter.

I går gikk vi forsåvidt på bare asfalt, noe som er drepen uansett om jeg har bekkenløsning eller ikke... Fremover skal jeg prøve meg litt mer i skog og mark.. :-)

Oi som jeg er imponert!  Kjenner meg igjen i det, gikk i skogen for flere dager siden og ble stiv da jeg kom meg hjem, men heldigvis var jeg i fin form dagen etter. Godt å bevege oss litt i blant selv om det kan gjøre litt vondt - bedre enn å sitte og bli svakere :)

Back
Topp