litt spesielt

Wenche_tutla

Elsker forumet
jeg så på "jakten  på overgripere" og da de beskrev  når male perdofil så traff alt på en  venn av oss

altså han er  50 år bor aleine hans nærmeste er sin mor
han er veldig glad i barn  og tar mye intjativ til gutten vår.
han leker ikke med gutten vår slik andre gjør han er mer rolig og kjenner på han (snill, rolig holdning til barn)
han oppsøker sønnen vår når han er  på besøk.

jeg tenkte  først at  han er nok veldig glad i barn og føler ganske han har mistet en drøm siden han trolig aldri har hatt en dame   osv.

men da de  på programmet sa fatisk alt jeg beskrev han med nå så ble jeg litt satt  ut.

når er jo ikke vår sønn alene  med denne  mannen og kommer aldri til og hver d  pgad ikke er noe grunn til at dem skal hver alene sammen ( ikke slekt) han er  utrolig snill med oss.

men kan ikke hjelp for at  jeg tenker som jeg gjør  og bekymre seg  for at han havner i den katogorien som pedofil.

er jeg paranoid eller er d ok at jeg  tenker slik som en reaksjon på tilfeldighetene ?

bør jeg hver  oppmerksom eller ikke tenke  mer  på  bare ta han som han er slik jeg gjorde før .

komme jo ikke til og si noe til han selvfølgelig

Det er bra at du holder øynene åpne, men vil ikke karaktisere han som pedofil, før han evt gjør noe[:)]

ORIGINAL: m@rit

jeg kan ikke fordra slike programmer. den beskrivelsen kan passe på SÅ UTROLIG mange flotte folk som ikke er overgripere. skal man bli mistenkt for å være overgriper bare fordi man oppfører seg fint mot barn, er singel og litt oppi åra?

ja han er  singel og 50 år , kjempe kjekk fyr . og tenker ikke på han  som pedofil så ikke misforstå meg jeg forhånd dømmer han ikke . men føler kanskje d er feil og ignorere d  også altså prøve og ha  d i bakhode  uten og bruke d som en karaktisering.

jeg vet at slike program  blåser d oppmen er jo fin forvarsel/tanke vekker også da me ddisse programmene  at disse lever faktisk som meg og deg til noe skjer.

ønsker og tenke på han som den flotte person som han er  men akkurat  nå er jeg  nok litt i "sjokk" og syns d  er litt urovekkende likheter. om d så er uskyldig som et lam

Back
Topp