Litt spesielt..?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg har en venninne på facebook.
Hun er forhandler av sexleketøy. Sånne dildoparty-greier.
(Hun bor i USA).

Hver eneste dag er det nye statuser som "tester nye produkter i kveld ;)" eller "nå skal jeg snart hente pakkene!! snakkes i morgen :P" og innimellom står det "se søøøteste lille babyen vår som har lært seg å gå" for så å sette en slik status på etter 5 minutter: "gubben skal få prøve nye kuler og ringer i kveld!!!".

Og de har masse familie på facebook- som GJERNE kommenterer slik: Tante- "åhh si fra om den rosa holder hva den lover".

emoticon

Hehe, noen er kanskje litt mer åpne om sånt enn hva jeg hadde vært/er...

Du verden (her skulle det vært den smileyn med STOOOORE øyne som jeg ikke finner igjen)

Noen er jo mere åpne om sånt enn andre, men det der er vel kanskje litt i overkant???

Hehe. Jeg har en venninne som driver med sånt, og har sånn statuser. Kjenner jeg blir flau på hennes vegne. Men noen er ikke så tett sammenknytta som meg, heldigvis :P

Litt spesielt er det ja...
Men noen er jo mer åpne enn andre,så jeg hadde bare ledd av det...
Og det at hun blander om statusene ang babyen og sex er da ikke noe å henge seg opp i...

synes d bli litt spesielt å skriv d på facebook.

men e i den bransjen shøl, å æ synes d e kjæmpeartig å fortæll folk om produkta'n å kåss dæm funke å sånn :D

Villitrusa:
Nei, jeg fremstilte det litt feil. 
Hun skaffet seg fb da hun ble mamma, for å dele bilder og slikt med venner langt unna.
Det har vært babybabybaby hele tiden, til hun plutselig ble vertinne. Så det ble bare litt merkelig med babybabybabydildobabybabyanalkule.. Skjønner? emoticon

Ecinnaj skrev:
synes d bli litt spesielt å skriv d på facebook.

men e i den bransjen shøl, å æ synes d e kjæmpeartig å fortæll folk om produkta'n å kåss dæm funke å sånn :D

Men ikke til tanta di, kanskje..? :P
Eller et sted hvor pappan din eller svigermora di oppholder seg? emoticon

Back
Topp