Litt spesielt vel?

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
tidligere i forrige uke så sa sambo at en på jobben hans hadde lurt på når unga kom ? sambo hadde svart skal da ikke ha noen unger vi da. i dag så hadde han sagt at ja har a fått mensen enda ? Da svarte han det vet ikke jeg noe om.også hadde han sagt nei bare vent å se snart går du her med barnevogn og det er tvillingvogn. også har han sagt at jeg har termin i nov.han vet ingen ting men alt stemmer hittil.Han visste jeg var gravid føre vi visste det selv.Blir spennende å se om han har rett med om det er tvillinger eller ikke.Men på siden min er det flere tvillinger så kan jo skje.Han kollegaen hans vet fortsatt ingenting.

Ja det var merkelige greier :) sikkert litt ertekrok bare, men merkelig at han har sagt dette akkurat nå når det stemmer ja :) han blir vel sjokkert den dagen dere forteller det, over sin egen forutanelse, hehe

Ja det var merkelige greier :) sikkert litt ertekrok bare, men merkelig at han har sagt dette akkurat nå når det stemmer ja :) han blir vel sjokkert den dagen dere forteller det, over sin egen forutanelse, hehe

ja blir spennende å se hva han sier da Hehe.Ja syntes det var litt merkelig jeg da

Hm skummelt og merkelig...
Men det er noen mennesker som bare vet når andre er gravide...
Vi har 4 av de på jobb og virker ikke som om det er noen som kommer seg forbi dem. De kommer bort og gir deg en diskré klem og sier gratulerer, noen nekter jo så klart hvis det har vært veldig tidlig, men de tar aldri feil :)
Rart, merkelig og skummelt...

Hehe, morro da!! Man vet aldri, finnes mange der ute som vet litt mer enn andre ;)

Hm skummelt og merkelig...
Men det er noen mennesker som bare vet når andre er gravide...
Vi har 4 av de på jobb og virker ikke som om det er noen som kommer seg forbi dem. De kommer bort og gir deg en diskré klem og sier gratulerer, noen nekter jo så klart hvis det har vært veldig tidlig, men de tar aldri feil :)
Rart, merkelig og skummelt...

Ja det er jo noen mennesker som bare vet.Oi Hehe.Ja er jo litt skummelt og merkelig

Blir spennende å se nå da :D

Blir spennende å se etter UL nå ja :)

Back
Topp