Litt spesiell sommerferiefordeling fra bhg

Gjør det DERE vil :) synes det virker som om du vil gjøre det på den måten og spør om bekreftelse for at det er Ok? Selvfølgelig er det det, men ved å spørre i et forum vil du alltid få tilbakemeldinger om at du burde gjøre noe annerledes. Drit litt mer i hva andre tenker, og gjør det som passer for dere :)
For meg hørtes det omvendt ut , som st hun ikke ville :)

Jeg hadde hatt begge hjemme. De trenger de ukene ferie fra barnehagen. Så hadde jeg heller lagt inn dager hvor samboer og jeg tok et barn hver og hadde alene tid.

Jeg personlig hadde ikke gjort det, det hadde ikke passer for vår familie. Men det høres ut som en god ide. Å vie full oppmerksomhet til et barn ad gangen er verdifullt.

Jeg synes det var et godt forslag fra mannen.

Her har vi vanligvis et par uker sammen med barna, så er mannen resten av ferien alene med barna. Han har alltid begge to da.

Syns absolutt det var en god ide. Å ha fullt fokus fra både mamma og pappa hadde nok vært stas.

I vinterferien hadde ungene her fri hver sin dag (jeg hadde ikke ferie, men avspaserte to dager).

De trives godt i bhg. og ingen som maste om at det var urettferdig.

Ville ikke selv have gjort det, er op til dere selv.

Personligt ville jeg have haft begge hjemme, og evt delt oss op, sånn hvert barn får full oppmerksomhet fra 1 forældre evt. dra på tur og opleve noe sammen :happy:

Jeg ville ikke ha gjort det slik, da ville jeg heller hatt begge hjemme begge ukene slik at de fikk lengst mulig ferie :) når vi får nestemann, så tenker jeg det er viktig med alenetid med hvert av barna også, men da tenker jeg man kan bytte på å finne på noe alene med de.

Back
Topp