inLove
Elsker forumet
vi fann plutselig ut at vi hadde lyst på nytt hus. så nå har i fått pris på ett helt nytt hus med nydelig utsikt rett ved siden av der venninna mi driver å bygger! så nå venter vi bare på prisen på ett hus til som jeg håper er billigere enn det første vi spurte om.fy faen kor nervøs/spent jeg er! tenk at jeg kan få ett hus på 230 kvadrat om 1 års tid som er het nytt.
og vi driver også å vurdere å kjøpe en bil som er til salgs her i området, en bmw x5..det er en suv som er sykt stilig.
for noen dager siden var alt dette bare en liten drøm og nå plutselig ser det kansje ut som om det kan skje i nærmeste fremtid. jeg hadde jo tenkt å flytte langt bort fordi at jeg var så lei av denne plassen men klarer ikke helt å flytte fra venner og familie[:)]
kryss fingrene for oss da jenter[:)]
og vi driver også å vurdere å kjøpe en bil som er til salgs her i området, en bmw x5..det er en suv som er sykt stilig.
for noen dager siden var alt dette bare en liten drøm og nå plutselig ser det kansje ut som om det kan skje i nærmeste fremtid. jeg hadde jo tenkt å flytte langt bort fordi at jeg var så lei av denne plassen men klarer ikke helt å flytte fra venner og familie[:)]
kryss fingrene for oss da jenter[:)]