Litt som jeg har laget :)

Tusen takk [:)] Har akkurat begynt med heklingen, så er ikke veldig rutinert på det. Strikke har jeg gjort litt mer av, men ikke akkurat erfaren der heller. Men moro å ha litt å gjøre på. Så teppet er bare rette og vrange masker i forskjellig mønster [:)] Hentet oppskriftene til både teppet og skoene inne på  garnstudio.com 

Ååå.. så skjønt [:)] Nå fikk du meg til å glede meg til å dra på hytta etterpå, for da kan jeg strikke videre på babyteppet jeg holder på med [:)] Takk [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Ååå.. så skjønt [:)] Nå fikk du meg til å glede meg til å dra på hytta etterpå, for da kan jeg strikke videre på babyteppet jeg holder på med [:)] Takk [;)]

Det var bare hyggelig[;)] sitter med en genser hvor jeg stort sett mangler bare armene, og er over halvveis ferdig med ene armen, men nå begynner jeg å bli litt lei [8D] Så måtte ha en liten bv pause [:D]

ORIGINAL: Påskenurk

ORIGINAL: Lille Mille

Det var bare hyggelig[;)] sitter med en genser hvor jeg stort sett mangler bare armene, og er over halvveis ferdig med ene armen, men nå begynner jeg å bli litt lei [8D] Så måtte ha en liten bv pause [:D]

BV pauser må vi alle ha [;)]

Så nydelig[:D][:D] Flink du er[:D]

Nydelig teppe[:)] Skoene var fine, men litt funky form på[8D]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

Har ikke heklet før, så dette er forsåvidt det første jeg har heklet.. [:)]

du er flink[:D]

Hehe det vet jeg ikke men [8D] Det er en start. Må bare prøve ut litt så kommer man vel litt mer inn i det tenker jeg [:)]. Prøver å finne en god oppskrift på slike små sko eller lignende til baby. Men synes det er vanskelig å finne noe.

Hehe det vet jeg ikke men [8D] Det er en start. Må bare prøve ut litt så kommer man vel litt mer inn i det tenker jeg [:)]. Prøver å finne en god oppskrift på slike små sko eller lignende til baby. Men synes det er vanskelig å finne noe.

Er mange som har hekled disse babybooties her inne da, de er NYDELIGE[:D]

kjempefine!!!!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

kjempefine!!!!

ORIGINAL: bettand

Så nydelig[:D][:D] Flink du er[:D]

Kjempefint teppe, og skoene var søte [:)]

Back
Topp