kinemorB
Glad i forumet
de er veldig populære her ogsåSmoothiene fra HiPP, Ellaskitchen etc
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de er veldig populære her ogsåSmoothiene fra HiPP, Ellaskitchen etc
Sent from my iPhone using BV Forum
mine eldste var 9600 og 9700 og litt over 70 cm på 6 mnd kontroll og har fått beskjed om at de var helt fine etter sin egen kurve Begge er helt normalvektige nå 4 og 6 år. De "løper" det jo av seg når de begynner å bevege seg mer Noen helsesøstre er ganske frekke og det virker som noen er ute etter å hakke på de minste ting.. Tenker gutten din er helt fin
Jaja, så har vi fått motsatt beskjed her. Ble sur jeg også! "Hun er jo ikke akkurat så svær av seg, da, får hun nok mat?" Vel, nei, hun er ingen storspiser, men hun følger sin egen kurve og fungerer helt utmerket. Om hun følger den nederste kurven eller den øverste spiller vel ingen rolle så lenge hun legger på seg og vokser jevnt og trutt? Jeg hadde omtrent samme mål da jeg var baby og jeg er ikke noe persilleblad i dag. Dessuten er det jo ikke sikkert at hun skal bli så lang og kraftig, det er noen skikkelige tesjekjerringer på den ene siden her, kan vel hende hun skal bli ei sånn ei, da? Hun spiser til hun blir mett, får fire måltider + litt melk innimellom av og til. Får ikke gjort noe mer, jeg..? Synes hun er flott, jeg, lita, men flott! Og, det viktigste av alt, hun virker veldig tilfreds og glad! Så det såh!ja det virker som det er noen hesesøstre som er opphengt i det, mens andre ikke...
Jaja, så har vi fått motsatt beskjed her. Ble sur jeg også! "Hun er jo ikke akkurat så svær av seg, da, får hun nok mat?" Vel, nei, hun er ingen storspiser, men hun følger sin egen kurve og fungerer helt utmerket. Om hun følger den nederste kurven eller den øverste spiller vel ingen rolle så lenge hun legger på seg og vokser jevnt og trutt? Jeg hadde omtrent samme mål da jeg var baby og jeg er ikke noe persilleblad i dag. Dessuten er det jo ikke sikkert at hun skal bli så lang og kraftig, det er noen skikkelige tesjekjerringer på den ene siden her, kan vel hende hun skal bli ei sånn ei, da? Hun spiser til hun blir mett, får fire måltider + litt melk innimellom av og til. Får ikke gjort noe mer, jeg..? Synes hun er flott, jeg, lita, men flott! Og, det viktigste av alt, hun virker veldig tilfreds og glad! Så det såh!
Hoho, ikke pirke mammaer på nesa med sludder og vås!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app