Litt småscary

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
I går kom min snart 4 år gammle datter å klappet åkoset med magen min helt ut av det blå, også sier hun "mamma jeg kjenner babyen". Jeg svarte så tilbake "nei må du slutt å tull, mamma har da ikke noe baby i magen". Jo sier hun, det har du mamma.
Akkurat det samme gjorde hun i april da jeg var gravid, men da hadde jeg en sa ikke så lenge etter.
hun vet overhode ingen ting at jeg har hatt misstanke om at noe er der, å jeg tenker ikke å la barna mine vite noe før de magiske 3 månedene. Men at min datter gjorde dette var veldig hmm... scary :P haha

Håper bare på sterkere positiv i morgen/torsdagen så jeg er sikker. :) Men er vel ikke til å misstolke de testene jeg tok som jeg åpnet å såg linjene på...

barn kan se og merke mye som voksne ikke kan =)
noen voksne har den evenen, men de fleste vokser fra den og skyver den vekk.
dyr er også slik, Mia hunden vår har fotfølgt meg siste to ukene, kikker på meg, koser og virker som hun føler med meg. hun gjorde dette da jeg gikk med min datter også=)

Kanskje det er et tegn henger meg på forrige svar! Hunder og barn oppfatter jo energi litt anderledes. Hadde vært utrolig koslig hvis det stemte da krysser fingrene!!

hoho så morro :) Du har vel ei datter med en sjette sans kanskje :D uannsett var det kjempe søtt <3

Så søtt! Slike historier har jeg hørt før .. En bekjent av meg fikk beskjed av datteren sin at det var 2 babyer inne i magen .. Dette var før ordinær UL... Må si de ble veldige sjokkerte når de kom på UL og så at det faktisk var tilfelle ... :-)

Så søtt! Slike historier har jeg hørt før .. En bekjent av meg fikk beskjed av datteren sin at det var 2 babyer inne i magen .. Dette var før ordinær UL... Må si de ble veldige sjokkerte når de kom på UL og så at det faktisk var tilfelle ... :-)
Oii da har hun virkelig treft hodet på spikeren :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Back
Topp