Litt små redd nå....

Blødde en del sist svangerskap, og de fant aldri ut hvorfor, men har en frisk og fin gutt på snart 4 :-)
lykke til, håper du blir beroliget i morgen :-)

Som du ser fra min tråd lengre ned har jeg også blødd. Dette kom av sår på livmortappen. Håper det går bra med deg, usikkerheten er forferdelig...

Termin 19 februar <3

Så de det på ul eller blodprøver?

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Blodprøve på meg. Det var så høyt at de som tok blodprøvene sa: du er ihvertfall gravid (les vi tror det er to) å dette så de før jeg hadde vært hos legen å fått svaret

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Er det den hormon prøven? Den får jeg svar på i morgen tidlig!

Ja. Hvilken uke var du da du tok den? Har du tatt begge to? Send meg en pm.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Da har jeg vært hos legen igjen og fått svar på prøvene fra i går! Hcg viste 56327 på 7+2 så det var han veldig fornøyd med. Det har ikke kommet mer friskt blod heller siden i går, kun brunt utflod så det regnet han med at skulle gi seg etterhvert. Så fortsatt skal jeg ta det helt med ro resten av uken og ikke noen brå bevegelser. Så da får jeg nyte finværet her da :-) kanskje benytte sjansen til å få tømt vaskekjelleren :-)

Tusen tusen takk for at dere bryr dere når panikken slår inn, for jammen har jeg vært redd siste halvannet døgnet! Klem fra meg :-)

Huff.. kjedelig med blødninger! Men godt å lese at du ikke blør mer.

Ikke for å skremme men når jeg mistet i mai hadde jeg null smerter ikke engang murringer :-(
Men blødde som en foss da...

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Bra det var begynt å minke. Min SA begynte med brun utflod, men så tok det seg opp i løpet av et par dager til kun friskt blod med klumper. Siden det er gått tilbake til brun utflod lover det jo godt :)

Back
Topp