Litt små-frustrert..

Alias

Gift med forumet
Min 2-åring har begynt å kaste ut alt han eier og har av senga si...
Han sover fortsatt i sprinkel-seng i påvente på at vi skal flytte til større leil. men han gråter jo så fælt etter at han har kastet det ut, så jeg går å putter det oppi senga hans igjen og så fort jeg går ut så kaster han det ut igjen...og sånn kan vi holde på i evigheter...[&:][&:][&:]

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre??

Har prøvd å la det gå litt tid mellom hver gang jeg går inn men det hjelper ikke stort..han kaster ut dyna, puta, drar av laken, kaster bamsen og smokken...ja strengt talt alt han har i senga..

akkurat ¨sånn er det her også!!!! så følger litt med på denne jeg!!!

sånn gjør tobias også.. han gir seg gjerne etter et par ganger og litt smelling fra meg.. men det er skikkelig irriterende.. det værste er når han sover i reisesenga.. da bretter han den medfølgende madrassen vekk, og legger seg rett på stoffbunnen.. [:-]

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

akkurat ¨sånn er det her også!!!! så følger litt med på denne jeg!!!

godt det er flere som har det sånn..[:)] 

ORIGINAL: Dollface™

sånn gjør tobias også.. han gir seg gjerne etter et par ganger og litt smelling fra meg.. men det er skikkelig irriterende.. det værste er når han sover i reisesenga.. da bretter han den medfølgende madrassen vekk, og legger seg rett på stoffbunnen.. [:-]

Det blir litt smelling fra meg og kan du si...føler at det liksom ikke er en eneste kveld lenger uten at jeg er nødt å kjefte og mase om det greiene der...lite hyggelig...
(og jeg som hadde tenkt å være sånn snill mamma som ikke kjefter osv, men tålmodigheten strekker ikke til noen ganger[:D])

Kanskje det er en periode disse små må igjennom eller noe...skikkelig irriterende er det i allefall...
[:-]

Ser det omtrent sånn ut da ?[8D][:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ser det omtrent sånn ut da ?[8D][:D]

hehe...det er sååååå godt å se at det er flere[:D][:D][:D]

Back
Topp