Litt sliten..

Hylei

Elsker forumet
Måtte jo selvfølgelig på legevakta kl 22:00 igår og var ikke hjemme før 23:00.
William ble lagt til vanlig tid igår 19:00, han var så forferdelig trøtt og ville ikke ha noe fast føde.

Så våkna han igjen ca 21:00, var et par ganger inne til han, så sovna han til slutt.
Mens jeg var ute med bikja så hadde han våkna igjen, og da hadde mamma tatt han opp (hun var altså på besøk:p)..

Hun mente at han hadde luft i magen.. Ga han litt mammakos og skulle skifte bleie på han, tok opp beina hannes for å vaske stumpen og DA.. kom det maaaasse bæsj, og spruten sto utav rumpa [:(] Det ville jo nesten ikke stoppe opp, så ringte legevakta etterpå og fikk time med en gang.

Der tok vi blodprøver og tempen på han, alt var fint, fine tarmlyder og blodprøven var negativt.
Ble sendt hjem, og måtte passe på at han fikk nok væske i seg, bare LITT i gangen.. 5 ml ca hvert 5 minutt sa legen.
Men jeg har latt han drikke idag så mye han ville.. Funka fint [:)]

Jeg tørr ikke gi ha Nan, er så redd for at han bæsjer så mye igjen... Så idag har det gått i sukkervann og fruktmos.

Håper bare ikke han surker så mye idag som han har gjort de siste dagene, tenkte å vaske her før Thea kom hjem i morgen, i tillegg har hunden fått løpetid.

huffda :( lille vennen.. God bedring til lille william og god klem til mammma som sikkert trenger det nå :)

Tusen takk [:)] Han har ikke hatt noen bæsjebleier idag, så tok sjansen på å gi han Nan nå. HÅÅÅPEEER det er over nå <3

ORIGINAL: Lussa88

huffda :( lille vennen.. God bedring til lille william og god klem til mammma som sikkert trenger det nå :)

signerer :)

Back
Topp