litt Sliten kanskje??

steinbukken

Glad i forumet
nå er jeg alene med junior i 2 uker, da samboer er borte på jobb..
Han har vært syk i 2 dager nå.. og det har vært travelt.

Er så og si frisk nå, jeg har arbeidshelg og føler meg kjempetrøtt og sliten.
en ting er å være hjemme. men når en skal jobbe samtidlig, så blir en så sliten,
spes. når jeg er alene i 2 uker.

Er det normalt å føle seg tappet????

Please svar noen...
er på jobb nå..

Ja det er helt vanlig. Tro meg.

Samboeren min jobber på båt, og er ute i 6 uker og hjemme i 6 uker. Jeg jobber ikke, men er student, og med to gutter på 6 og 4 år, er det utrolig hvor kreftenen mine tar veien. Ikke vet jeg.
Blir guttene syke, blir de syke. Sambo kan ikke komme fra Mexicogulfen for å hjelpe meg. Det er verre om jeg blir syk, så jeg krysser det jeg har å krysse, for at ikke det skal skje.

Håper du får kreftene dine tilbake.

var ikke rare trøsten dette....!!

Såpass a..da er du mye alene. Du er tøff!!

Jeg får kreftene mine fort tilbake, bare jeg får henta meg litt inn igjen.. men akkurat nå har det vært veldig hektisk.

kjenner til det ja. Av og til føler jeg at jeg går i en døs, men stort sett går det greit. Er jo innstilt på å være alene de 6 ukene, og så er det jo luksus når han er hjemme og tar seg av det meste i huset. Han får og mye tid sammen med guttene.

Nå har han vert ute i 3 uker, og da er det bare 3 uker igjen. Går fort nå når jeg har noe å gjøre på. Verre i fjor da jeg bare gikk hjemme.

Det er lov å være sliten og motløs. Vi er bare mennesker.

det er sant, han har bare jobba borte i 1/2 år, men merker jeg er mere vant til det nå.. tida går fortere nå enn i starten [;)]

Å ja...det er LUKSUS når han er hjemme, og penger i klassa ike minst, så slipper jeg og jobbe fullt

Hva jobber mannen din med??

Trenger ikke svare da. Bare så greit at det er andre som har det på samme måte som meg. Ja min samboer tjener godt, og han er bare 2 maskinist, så det går bare en vei med de penga..... Går fort ut av kontoen da, men det er nå så[:D]

Back
Topp