Litt slem!?

Mesaana

Forumet er livet
Jeg har fått forbud mot og kjøpe så mye babyklær. Samboeren kniper på lommeboka.
Han mener vi skal se hva vi får av andre først.

Men nå har jeg vært og handla bebisklær for 1000 på henne og mauritz på nettet, uten lov.
Hehe, tenker det blir en som vil bli bra rød i toppen når pakken kommer.[8D]

HAHA!! Vist han tror han kan stoppe ei gravid kjærring i og handle søte babyklær så tar han feil!![:D]

He he. Er sant det! Er jo kjempe artig og handle babyklær! Er såå mye fint jo[:)]

Nei man kan ikke nekte å kjøpe babyklær, det er jo sååååå myyyye fint og søtt, jeg klarer nesten ikke la være jeg heller, enda det er jo en stund til bebisen min kommer[:D]

Jepp, får snart kommoden til junior nå, og den skal fylles opp fort. Vil helst at alt er klart til han kommer.

Dessuten så blir det dyrt vist en skal ta alt på en gang.

Har fått barenvogna da, så jeg har dillet med den, funnet ut hvordan alt funker osv, bare kosa meg[:D]

Gleder meg til jeg og skal kjøpe vogn, da kommer jeg sikkert til å prøve den rundt i stua[:D]

Hehe, sambo begynte og planlegge olabil han. Tror han gleder seg til gutten blir så stor at de kan ut og gjøre gutteting.

Han klemte på hjula til barnevogna og sjekka fjøring og div, så han har planen klar ja[:)]

Syns det er litt søtt jeg da. Selv om han ser litt langt fram i tid.

Hi hi litt søtt da[:)]

Vi vet også at vi får en gutt , så han skal læres opp til å kjøre motorsykkel sa samboer he he, det blir noen år til da[:D][:D][:D]

Blir nok sidevogn her etterkvart da.
Det er en trailklubb like i nærheten her. Tror de kan begynne når de er ganske små. Ikke det at jeg vil være publikum, syns det ser litt skummelt ut. Håper ikke junior vil begynne, men skal ikke nekte han heller da.

Vi har begge tung mc lappen her, så det blir vel en liten biker her oxo uanz[:)]

Jeg har ikke lappen på motorsykkel men har lyst å ta den, men samboer elsker å kjøre, høres litt skummelt ut å la de sitte på tidlig ja, jeg blir litt redd jeg da..

Hva skal gutten deres hete da?

Tenker det blir Benjamin, men hører om de som har endret mening når de får se nurket. Men er ganske sikker på at det blir benjamin ja.

Tok lappen i fjor og kjøpte meg helt ny Harley. Kjempe fine!!

Nå har sambo solgt sin og min er til salgs, kunne liksom ikke ha 2 nye harleya og et gammelt vrak av en bil til og kjøre jr rundt i. Men vi lurer på og kjøpe oss en billiger sykkel på deling, til ny bilen er ned betalt.

Har ikke fått kjørt noe i år pga bekkenløsning også var jeg redd for at det skulle skje noe.

Blir lenge til vi tar oss råa til harely igjen. Finnes mye andre stilige sykkler da som ikke er så dyre.

Har dere funne navn da??

Det er ikke lett med guttenavn syns jeg, men tenker det blir Joakim eller Tobias.
Benjamin er et veldig fint navn da, men sønnen til en venninne heter det[:)]

Sykkel er jo dyrt ja, men en sykkel på deling er jo lurt da, frem til senere, og ja det er jo kanskje viktigere med en beder bil nå når man får barn, vi kjøpte ny bil i mai vi, rett før jeg fant ut at jeg var gravid.

Tobias ville jeg oxo kalle gutten min. Men vennina mi spurte pent om hun kunne få det.
Joakim heter nevøen til sambo, kjempe fint navn det oxo.

Ja det er fine navn, vi får se hva det blir til kanskje vi venter med å bestemme oss til han kommer ut, så ser vi hvem navn som passer best[:)]

Måtte lese innlegget ditt til samboer.. Vi lo godt begge to[:D] Det er godt å være litt slem av og til!

Back
Topp