litt skummelt :/

SweetCherry

Gift med forumet
jeg elsker sambo så ufattelig høyt, men tenk om han ikke føler det samme? (jeg vet han elsker meg, men kanskje ikke like høyt!) 

uff , jeg syns det er skikkelig ekkel tanke, tenk om han skulle miste interessen for meg og forlate meg?! 

dette er et helt teit innlegg uten mening, men handler litt om det på fruene så sitter å bare tenker høytemoticon 

ikke dere redd for det?

Det er noe man tenker på av og til ja.. mest når man ser det på tv.. hehe..
Men hallo, samboeren din mister ikke interessen for deg kjære deg.. Du er hans kjæreste og mamman til sønnen hans :) Itillegg er du nyyyyydelig så tror ikke han vil forlate deg nei :)) 

takk for oppmuntring :) 

tror ikke det vil skje men man vet aldri så syns det er litt skummelt at det kan skje :/

Jeg vet hvordan du har det, tenker sånn selv også :D Livredd for å miste M, for jeg er så innstilt på at det er HAN jeg skal tilbringe resten av livet med. Vi er liksom grodd fast i hverandre på en måte, jeg klarer ikke se for meg en hverdag uten han tilstede. Han er min beste venn og kjæreste.

Nå har jo jeg spurt han en million ganger og jeg vet at han tenker på samme måte når det gjelder meg, men samtidig er jeg redd for at ting skal gå ad undas. 

Ein vil alltid vere redd for å miste dei nærmaste.. Og det er klart at det er ein kjempevond tanke at du faktisk ikkje kan styre hans følesar, så det KAN (sjøl om det såklart ikkje skjer) skje.. Og det at du faktisk frykter det betyr jo berre at du bryr deg om han, og ønsker å fortsette å ha han med i livet ditt:)

Back
Topp