litt skuffet

nemi.marselia

Forumet er livet
må bare lufte litt frustrasjon, egentlig bare en bagatell men frustrerende uansett

jeg hadde jo bursdag for en uke siden (1jan) og fikk ingen pakker, jeg som elsker pakker
jo fikk en liten pakke av mamma å pappa i romjula som jeg likte godt
men er lei meg for at mannen hadde glemt meg, om så bare ett lite kort så hadde jeg vært fornøyd

jada vet det er en bagatell å bli lei seg for men skal ikke så mye til for tiden til jeg blir nedfor

Hadde mannen glemt bursdagen din? Da hadde jeg også blitt lei meg altså [&o]

ORIGINAL: Sjakkruta

Hadde mannen glemt bursdagen din? Da hadde jeg også blitt lei meg altså [&o]

Jeg syns man har full rett til å være skuffet når man ikke får gave på bursdagen sin. Sa ikke mannen noe om det heller?

Syns ikke det er en bagatell jeg. Man vil jo gjerne bli husket på av sine kjære.

Gratulerer med dagen som var! [:)]

Jeg har bursdag 3 januar, så jeg vet hvordan du har det. Mannen kom ikke på det før kl halv ni på kvelden, og noen gave har jeg ikke fått, nei. Broren min gratulerte meg først i går og de fleste vennene mine har glemt det. Tror det er et vanlig fenomen for oss som har bursdag rett etter jul og nyttår.

Så trist. Skjønner godt at du er lei deg. Smell sammen et selskap...ingen tørr komme i bursdagsselskap uten gave vell....

jeg har bursdag på lørdag og mannen kjøpte gave i dag..så ikke alle blir glemt i begynnelsen av januar...heldigvis.

ORIGINAL: karaoke

Så trist. Skjønner godt at du er lei deg. Smell sammen et selskap...ingen tørr komme i bursdagsselskap uten gave vell....

jeg har bursdag på lørdag og mannen kjøpte gave i dag..så ikke alle blir glemt i begynnelsen av januar...heldigvis.

det har jeg gitt opp, har prøvd jevnlig i 10år å det kommer til nød 1 eller 2
men i år er jeg ikke i form heller

på 20årsdagen min hadde jeg invitert 25stk og INGEN kom, kun 6 stk orket å si di ikke kom. og det var skriftlige invitasjoner 1mnd før pluss påminnelse på sms. så satt igjen med myyyyye gryterett, hjemmelagede rundstykker, rundstykker med mye deilig pålegg.

Uff :-(

jeg har bursdag den 23. des, ikke akuratt en perfekt dato å ha bursdag på..

det er nesten som ingen husker det.. blir altid litt små deppa rett før bursdagen:P og altid spent hvem som husker og ikke husker..

ORIGINAL: Setareh

Uff :-(

jeg har bursdag den 23. des, ikke akuratt en perfekt dato å ha bursdag på..

det er nesten som ingen husker det.. blir altid litt små deppa rett før bursdagen:P og altid spent hvem som husker og ikke husker..

skjønner deg godt

Huff, nå fikk jeg helt vondt av deg... Selvfølgelig skal kjæresten din ha gave til deg på bursdagen din...
Om ikke annet, et kort eller blomster hvertfall.

Det synes jeg du skal fortelle ham!

gjenga HI til mannen, og han sa at det var alt annet enn en bagatell. Her i huset hadde det vært utilgivelig, og unnskyldningen skulle vært meget god altså. det er bare 1 dag i året som er vår, og vår alene, så jeg synes absolutt man fortjener å bli husket da. Ville ha spurt mannen om han hadde noen peiling på hva du ønsket til bursdagen din, bare for å se om d går opp et lys for ham. "du, vet du hva som hadde vært helt topp å få i bursdagsgave?"

ORIGINAL: *MammaLykke*

Huff, nå fikk jeg helt vondt av deg... Selvfølgelig skal kjæresten din ha gave til deg på bursdagen din...
Om ikke annet, et kort eller blomster hvertfall.

Det synes jeg du skal fortelle ham!

Skjønner godt at du blir lei deg jeg, er ikke bare en liten bagatell det [&o]

takker, hadde ikke sagt noe for tenkte kanskje jeg overreagerte. men så prioriterer jeg megselv aldri og skyver bort mine behov ofte

Back
Topp