litt skuffa

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
eller er det jeg som er kravstor???????

ingen julegaver i år til sebastian fra to som er fadder på han. ( han fikk heller ikke julegave ifjor eller bursdag gave da han ble 1 år!!!!)
heller ingen til camilla sofie av ene fadderen.
synes det er litt rart jeg...synes de kunne fått en liten oppmerksomhet hvertfall.
om så bare et lite kort.
begynner lure om de ikke vil sende gave pga meg jeg..ingen av de fadderene liker meg noe særlig nemlig..

synes man kan gi en liten oppmeksomhet iallefall[:)] Men nå hadde ikke jeg valgt faddre på ungene mine som ikke liker meg da..

Synes også at de kan gi en liten oppmerksomhet ja! Er det fadderne på pappaens side?

ORIGINAL: *Sandermamma*

Synes også at de kan gi en liten oppmerksomhet ja! Er det fadderne på pappaens side?

jepp er nok det

Det syntes jeg hørtes litt smålig ut ja hvertfall! Er jo vanig at faddere i det minste gir en liten opmerksomhet til barnet.. og syns det er dårlig om de ikke skal kunne gi barnet noe bare fordi de ikke liker mora[&:] herregud, det har jo uansett ikke noe med ungen å gjøre det, er jo ikke hans/hennes feil! nei skjønner du er skuffa jeg ja![:)]

ORIGINAL: * supermeg*

synes man kan gi en liten oppmeksomhet iallefall[:)] Men nå hadde ikke jeg valgt faddre på ungene mine som ikke liker meg da..

nei men så kan ikke jeg bestemme alt heller da.. må jo ta litt hensyn til samboern.å han hadde et stort ønske om hvem som skulle være fadder på vesla.
synes hun er ganske grei egentlig...men bare ei uke før dåpen(og etter alt var bestemt og nedskrevet på papirer) så skjedde det greier...
så vi er ikke på talefot lengre!
å fadderene til seb... de likte meg før da...men ikke nå lenger....

ORIGINAL: VildeValsinmamma

skuffende gitt.skulle tru at man syntes det å være fadder/gudmor/gudfar var stas..

ja, om noen hadde spurt meg om å være fadder hadde jeg blitt kjempeglad!!
men jeg gjør vel litt mye ut av ting kanskje..ikke veit jeg...men synes det er ganske skuffende at de ikke får et lite kort engang!

ORIGINAL: Destiny85

Skjønner deg godt jeg!
Er jo deg de er uenige med, ikke ungene!

Jeg er fadder til en gutt, og jeg er ikke venninne med mora hans lenger (hu snakka dritt om meg og fortalte gud og en hvermann at vi sleit med ufrivillig barnløshet, noe ikke engang familien vår visste...). Men til jul kjøpte jeg masse småbiler til han, pakka det inn og la det i postkassa deres!
Er ikke hans skyld!

Om det er noe trøst da, så sa jeg til pappa at jeg ikke ønsket kontakt med han mer pga bare krangling og drama (nesten ingen kontakt frem til jeg var 12 år, og bare krangling i ettertid), men jeg ville ha kontakt med søskene mine fordi (de er 9 og 10 år). Vi fikk ingen pakke, Amalie fikk ingen pakke og vi fikk heller ikke noe julekort!!
Hadde ikke forventet noe pakke fra han ettersom jeg ikke ønsket kontakt, men kanskje håpet på et julekort med bilde av søskene mine på fra søskene mine ja...

herregud for ei venninne da!!! grrr... ikke rart du brøt kontakten med hun nei!!!!!
sånt sier man bare ikke!!! er det muulig??!?
Men det er nå bra at du likevel gir gaver til gutten du er fadder på da. til tross for alt(har du fått noe takk fra mora da??)

kjedelig du har brutt kontakten med faren din.. men når sånt skjer har man nok en god grunn.
er nå uansett dårlig gjort av han å ikke sende ut julekort engang av småsøskena dine.
(jeg har jo selv null kontakt med svigers. men sender julekort til de fordi. hadde ikke veldig lyst til det...men kan ikke bare tenke på megselv heller. de er jo familie uansett. å vil nok se barnebarna sine)

Syns ikke du er kravstor. Er noe med å takke ja som fadder.
Er ikke bare å være med i dåpen, men man skal følge opp barnet.
Gi dem gaver f.eks.
Er min mening ihvertfall!!!! [:)]

synes en oppmerksomhet er på sin plass! de har jo frivillig takket ja til å være fadder på barna![&:]
merkelig oppførsel om de ikke gir noe pga deg i hvertfall![:@]

her er det flere av fadderne på pappans side som ikke gir oppmerksomhet hverken til jul eller gebursdag[&o]

Skjønner godt at du reagerer, hadde jeg også gjort. som andre sier her at ungen skal jo ikke "lide" fordi om de ikke liker moren eller faren, det blir for teit[:)]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Syns ikke du er kravstor. Er noe med å takke ja som fadder.
Er ikke bare å være med i dåpen, men man skal følge opp barnet.
Gi dem gaver f.eks.
Er min mening ihvertfall!!!! [:)]

Er så enig

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: * supermeg*

nei men så kan ikke jeg bestemme alt heller da.. må jo ta litt hensyn til samboern.å han hadde et stort ønske om hvem som skulle være fadder på vesla.
synes hun er ganske grei egentlig...men bare ei uke før dåpen(og etter alt var bestemt og nedskrevet på papirer) så skjedde det greier...
så vi er ikke på talefot lengre!
å fadderene til seb... de likte meg før da...men ikke nå lenger....

så kjedelig da[:-]

takk for støtte jenter[;)]
er litt hotel cæsar i vår familie om dagen[>:]
menmen...får hun ikke gaver så får hun ikke. ikke mye jeg får gjort med det. men må si det frister litt å si noe til de om det...men tør ikke det da. hehe

Nå har mine unger kun onkler og tanter som faddere da, så blir litt annerledes her[:D]

Men jeg har selv faddere som jeg ikke har hørt fra siden jeg var lita. Men nå ser ikke jeg så veldig høytidelig på verken det å være fadder, eller ha faddere. Er liksom bare noe på papiret for min del..

Back
Topp