Litt skuffa...

*Labambie

Forumet er livet
Fristen for å svare på bryllupsinvitasjonene går ut nå 1. mai. Og enda er det en hel haug som ikke har latt høre fra seg... :( Inkl. mine egne besteforeldre på farssiden og noen av våre beste venner... :( :( Hva gjør man? Jeg synes det blir altfor altfor dumt å begynne å mase også, vil de ikke så vil de jo ikke. Sendte en sms til en av venninnene mine i går bare for å spørre, og har enda ikke fått svar.... :(

vi har også frist 1 mai, og en haug med folk som ikke har svart... fikk endel svar i helga da vi var på familiebesøk hos mannen, men still - endel som ikke har gitt lyd fra seg..
Jeg tar en ringerunde iallefall.. det er lenge siden vi sendte ut invitasjoner, og utfra et par av svarene vi fikk så hadde endel glemt å svare rett og slett..

Tror ikke det er så uvanlig, folk glemmer rett og slett. Vi tok en opptelling av hvem som hadde svart ca 1 mnd før bryllupet og sendte ut en sms til de som ikke hadde svart om at det nå var "siste sjanse" til å få være med på bryllupet.. Alle svarte da og sa de hadde glemt datoen for når tilbakemelding skulle gies..

Åhhhhh, det er så utrolig respektløst!

Om de ikke kan komme, så får de si i fra da. Før fristen...

Om de ikke har svart innen fristen, så hadde jeg tatt det som de ikke kom, og det må jo de også gjøre.
Man har jo tusen ting å fikse før et bryllup, om man ikke skal begynne å mase på å få svar fra gjester.

Uff... det der er skikkelig frustrerende. det er det verste jeg veit, folk som ikke kan svare "med en gang". Man veit stort sett om man har mulighet til å komme eller ikke når man får invitasjon til noe sånt. Det er jo ikke snakk om en vanlig fest eller noe sånt som skal holdes 5 dager etter invitasjonen...
Virker som om folk i dag er blitt altfor selvopptatte og ikke tenker på andre mennesker enn seg selv.
Ett bryllup er faktisk en veldig stor begivenhet og det er mye som skal ordnes og da er det fint å vite om folk kommer eller ikke..

hmm... kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Men du får nok svar snart, ønsker deg masse lykke til ihvertfall. Og håper dere får en flott dag når den  kommer :-)

hissigproppen skrev:
Åhhhhh, det er så utrolig respektløst!

Om de ikke kan komme, så får de si i fra da. Før fristen...

Om de ikke har svart innen fristen, så hadde jeg tatt det som de ikke kom, og det må jo de også gjøre.

Man har jo tusen ting å fikse før et bryllup, om man ikke skal begynne å mase på å få svar fra gjester.

kommer mange svar på lørdag tenker jeg.. og ett par på søndag.. men ja, det er irriterende.

Lillesnille skrev:
kommer mange svar på lørdag tenker jeg.. og ett par på søndag.. men ja, det er irriterende.

Håper det... Hvis ikke blir jeg superskuffa.. Og helt ærlig, synes jeg kanskje det virker litt desperat og teit å ringe folk også...

Du kan jo sende sms/ringe og høre om de har motatt invitasjonen i posten, iogmed du ikke har hørt en damn shait. Da er det ikke masete liksom.. 

Synes ikke det er desperat, det er jo bare at du bryr deg om de og ønsker de hjertlig velkommen hvis de har muligheten å komme.. 

AnaBanana skrev:

Du kan jo sende sms/ringe og høre om de har motatt invitasjonen i posten, iogmed du ikke har hørt en damn shait. Da er det ikke masete liksom.. 

Synes ikke det er desperat, det er jo bare at du bryr deg om de og ønsker de hjertlig velkommen hvis de har muligheten å komme.. 

Disse besteforeldrene har jo ikke mobil en gang... :( Jeg får titte på det, og se hva vi gjør.

Ikke mas før fristen går ut i allefall.... men er sikkert noen som har glemt det også.
Er lett det... man tenker bare at klart man kommer, også glemmer man å si ifra. Slikt hender, selv om det er en uting. Krysser fingre for mange svar i helgen :)

Er ikke 1 mai på søndag???

Jeg er invitert i bryllup i sommer, og vi har ikke gitt beskjed for det er liksom en selvfølge av vi kommer :-P
Kan noen av deres gjester også tenke slik kanskje? :-)
Isåfall gjør det ingenting om dere spør på ny :-)

Håper det ender opp med masse svar i løpet av helgen iallefall :-)

Hatice skrev:
Er ikke 1 mai på søndag???

Jo? Er det galt? I dag er det jo fredag...

Back
Topp