litt skrytebilder og div...

eilejoha

Gift med forumet
Litt diverse bilder herfra heimen..

Marcus får et etterlengtet spill .. trøttaste trynet.. hehe....

Her er litt diverse tøy fra da Marcus var liten .

Her er alt babytøyet jeg fikk av venninden min........

Her er vogna. Har her tatt av trekk osv forå få vasket det.. Vogna her er faktisk den Marcus brukte. Og det synes ikke engang.. [:D][:D]

Var jeg søt nå????

Oj!! SÅ mmye klær!! Å fine vogna[:)]

Å søt en liten sjamør [:D]

så fine bilder! kjempeskjønn gutt du har også[:D]

Ja, jeg har sååå masse klær.. Har sittet å sortert ut nå. og har masse tøy fra str 68 og oppover... helt vanvittig..
Hadde noe i 62(?) også, men ikke nok bodyer bare.. :) kjempemorro..
Det som er fra Marcus var liten blir jo "bruks"tøyet. så det jeg fikk av venninden min er jo så og si nesten ubrukt, og kjempefint.. Herregud, så heldig jeg er... Vi har jo spart tusenvis av kroner.. Blir jo nesten en gratis baby dette her :D :D
Har jo også fått bilstol og ammepute, dyne, sengetøy, sprinkelseng, vugge(arv).
Eneste jeg har kjøpt hitttil er en body til 40 kr og et stellebord til 500 kr.[:D][:D]

Ja, han er litt av en sjarmør altså..!! hehe

Åh hallo!! - ser ikke ut til at du trenger mye tøy til lillemann i hvert fall![:D]

vogna ser jo helt ny ut -herlig da!
og den sjarmøren din, han er bare nyydelig!![;)] - ikke så rart egentlig, så lik mammen som han er...[:D]
Hadde dere kos bursdag i går? - lykke til med neste

ORIGINAL: Pinata

ORIGINAL: TITTIN72

Åh hallo!! - ser ikke ut til at du trenger mye tøy til lillemann i hvert fall![:D]

vogna ser jo helt ny ut -herlig da!
og den sjarmøren din, han er bare nyydelig!![;)] - ikke så rart egentlig, så lik mammen som han er...[:D]
Hadde dere kos bursdag i går? - lykke til med neste
nei, trenger ikke så mye nå..[:D] til å være 9 år gammel, er vogna i veldig bra stand..

*tusen takk snupp*

Ja, bursdagen var kjempefin.. han var forøyd og sovna på sofaen etter gjestene var dratt.... hehe

ORIGINAL: Pinata

sign[:D]

skjønn gutt du har!!
Blir gøy å bruke de gamle klærene igjen

Back
Topp