Litt skrytebilder herfra også :)

å herregud han er helt NYDELIG Tone[:D] shønne shønne prinsen diiin :) smiilte på første bildet oog[:D] søøøte Fredrik

Han er verdens beste, hihi!! Når han skulle få tran for første gang så tok jeg jo bilde og han frynet ikke på nesa engang, hehe!! Han ville bare ha mer til og med [:D][:D]
Hadde tenkt å legge inn bilder fra han var 5 dager gammel og holder hoder sykt langt opp selv, men hadde ingen bilder av det :(

åååh det var kjipt da :( ja Nora også liker Tran..[8D] eller liker og liker ;P går ned hvertfall[;)]

Får lyst til å klemme klemme, så søt han er! Bare heelt nydelig!!

Tusen takk sjønne jenter!! [:)][:)]

Når han er litt urolig så heller jeg oppi tranen i en flasketutt, sånn som på det nederste bildet, heheheh!!! Det er sånn han får sukkervann også. Funker som bare tusan! [:D][:D]

Jaaaa, han er den skjønneste... Smelt, hi hi hi !! Heeeelt objektiv seff, eeeh,, hihi!!!

Fine bilder av en nydelig gutt:)
Ang tran...Når begynner man å gi de det? Lenge siden sist så har glemt slikt:)

han er jo så utrulig nydelig... håper jeg får se å møte han ofte i fremtiden slik at vi (meg å Anne Matilde) får tid til å bli kjent med han og trone...

Dørti; taaaaaak schnuppa!!! [:D][:D]

Fridemor; Takker og bukker!! [:D]Tran i fra de er 4 uker gamle [:)][:)]

Beybon: Vi kan jo ikke avslutte det vi har begynt på nååå!! He he he!!! Skal se at de blir de "nye oss" som senter-hengere, he he! Så blir nok maaaange flere møter ja! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trone

Beybon: Vi kan jo ikke avslutte det vi har begynt på nååå!! He he he!!! Skal se at de blir de "nye oss" som senter-hengere, he he! Så blir nok maaaange flere møter ja! [:D][:D][:D][:D]

det er bra, gleder meg allerede.. ynn jeg ikke har økonomi til å blimed til arendal på treff:( å hadde vist også lovet en venninne å komme på besøk til hu i kr.sand:s får se å jeg orkert i morgen... det er tross alt første dag alene igjen... å dety kjenner jeg skal bli godt... endelig er dåpen over jeg kan senke skuldren å slappe av:)

Beybin, åh nei... [&o] Det var jo kjipt da! Men jeg skjønner deg jo.. Vi tar det igjen en annen gang! Tar meg ikke så lang tid å kjøre til Lillesand en dag heller :)

Salsa, Takk takk!! [:)][:)]

åååå så nydelig

Fine gutten. Jeg er spent på om Ronja Isolde kommer til å ta tranen, hos storesøster ble den skjøvet med tunga ut.

Såå skjønn! [:)] Han så skikkelig "voksen ut" på det første bildet! [:D] (Altså, ikke voksen, men hadde et sånt 'stor-gutt-utrykk' til å være baby)
Er så mye fine bilder man kan få av å ta de helt opp i trynet på de [:D] Artig artig!

For en nyyydelig prins!! Ingen tvil om at han kommer til å bli en storsjarmør!! [:D]

Tante sin goooooode og nydelige søtnos altså!
Synes det er så morsomt at han er så utrolig mix av deg, T, i og H!
Virkelig virkelig nyyyyydelig er han!

ORIGINAL: *Smula*

Tante sin goooooode og nydelige søtnos altså!
Synes det er så morsomt at han er så utrolig mix av deg, T, i og H!
Virkelig virkelig nyyyyydelig er han!

Det var ei her om dagen som mente på han hadde trekk fra deg faktisk! [:)][:)] Tror han har fått øyenvippene dine i alle fall, he he!!

Gleder meg til dere kommer ned i påsken!!

Back
Topp